اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

دانش‌آموزان بی‌بدیل‌ترین سرمایه نظام هستند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: دانش‌آموزان مستعد و با آتیه کشورمان بی‌بدیل‌ترین سرمایه این کشور در مسیر توسعه و پیشرفت هستند.

دانش‌آموزان بی‌بدیل‌ترین سرمایه نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در مدرسه دخترانه شهید عالی‌زاده روستای پرچین موران گرمی اظهار داشت: این سرمایه‌ها را باید قدر دانسته و در حمایت و هدایت آنها احساس مسئولیت و تکلیف کنیم تا شاهد هدر رفت این مجموعه ارزشمند نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران تمام منابع و امکانات نیز متناسب با این ظرفیت و سرمایه تخصیص یافته به طوری که تمام مسئولان و قوای کشور مصمم هستند در مسیر شکوفایی این استعداد حرکت کنند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه اولویت برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات ما نیز در مسیر تعالی آموزش و پرورش قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: ما باید سعی کنیم حتی یک نفر نیز از تحصیل رایگان در آموزش و پرورش دور نماند چراکه ممکن است حتی یک بازمانده از تحصیل نیز امیر‌کبیری باشد که به سربلندی این کشور کمک کند.

نیکزاد یادآور شد: این سرمایه‌ها برای خانواده‌های ما نیز ارزشمند است چرا که به یقین این جوانان و نوجوانان روزی به مدیران و خدمتگزاران صدیق نظام تبدیل می‌شوند که با تحقق اهداف سعی خواهند کرد کشور ما را سربلند کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول از مجموعه آموزش و پرورش، معلمان و مربیان دلسوز در تربیت شایسته نسل آینده قدردانی کرد و گفت: تنها شورایی که در استان برای ما اولویت داشته و تشکیل جلسات آن برای ما حائز اهمیت است شورای آموزش و پرورش استان اردبیل است.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان از معلمان و خانواده‌ها خواست قدر این سرمایه‌ها را بدانند و زمینه تحصیل، ‌ارتقا و ترقی مدارج بالاتر آنها را فراهم آورند.

نیکزاد خطاب به دانش‌آموزان نیز بیان داشت: زمان به سرعت در حال سپری شدن است و این دانش‌آموزان هستند که باید قدر فرصت‌های پیش ‌آمده را بدانند تا بتوانند به یک نیروی متخصص و متعهد در اعتلای نظام اسلامی تبدیل شده و در خدمات‌رسانی ویژه در آینده موفق شوند.

وی تاکید کرد:‌ دانش‌آموزان ما امروز در سنگر علم و ادب باید فرصت استثنایی پیش آمده را در سایه نظام اسلامی بدانند و در تهذیب و تزکیه بیشتر کوشش کنند.

استاندار اردبیل افزود: امیدواریم روزی را شاهد باشیم که دانش‌آموزان این مدارس که خود سرما و گرما چشیده روزگار و سختی‌ها هستند در منصب اجرایی و مسئولیت قرار بگیرند تا به درد هموطنانشان بخورند.

نیکزاد ادامه داد: نظام و دولت از هیچ منطقه‌ و قشری غافل نیست بلکه سعی می‌کند به طور عادلانه و مساوی خدمات خود را ارائه کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود همچنین یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران به ویژه شهید نوجوان مرحمت بالازاده را گرامی داشت و گفت: ما اگر امروز به راحتی و با عزت و افتخار زندگی می‌کنیم و به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنیم همه در سایه مجاهدت شهداست.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول