اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه بازگشایی مدارس

نمایشگاه پاییزه زرند با 100 غرفه گشایش یافت

خبرگزاری فارس: در آستانه بازگشایی مدارس نمایشگاه پاییزه شهرستان زرند شامل‌ 100 غرفه از مایحتاج ضروری شهروندان گشایش یافت.

نمایشگاه پاییزه زرند با 100 غرفه گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، طی مراسمی امروز با حضور‌ فرماندار و مسئولان محلی و در آستانه باز‌گشایی مدارس نمایشگاه پا‌ییزه شهرستان زرند افتتاح و به روی عموم باز شد. 

رئیس اداره صنعت‌، معدن و تجارت‌ شهرستان زرند در ‌حاشیه ‌این مراسم اظهار داشت: نمایشگاه پاییزه در سطح شهرستان زرند 10 روز بر پا است.

محمد‌رضا با‌بایی با اشاره به شرایط این نمایشگاه و تعداد غرفه‏های آن تصریح کرد: این نمایشگاه در 100 غرفه و در محل سالن هلال‌احمر‌ در فضایی به مساحت 2 هزار و 500 متر ایجاد شده است. 

وی خاطرنشان کرد: اجناس عرضه شده در این نمایشگاه مایحتاج ضروری مردم از قبیل مواد غذایی‌، پوشاک‌، منسوجات‌، کیف و کفش‌ و لوازم‌التحریر‌‌ با 10 تا 15 درصد تخفیف به شهروندان ارائه می‌شود. 

‌رضا کرمی فرماندار زرند‌ نیز پس از بازدید از تمام غرفه‌های این نمایشگاه‌ هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ را ارائه اقلام و کالاهای ضروری و مورد نیاز شهروندان زرندی‌ و ایجاد فضای رقابتی سالم‌، دسترسی و سهولت خرید مردم به مایحتاج ضروری‌، حمایت از اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر جامعه ‌دانست.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول