اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه بازگشایی مدارس

نمایشگاه فروش پاییزه در اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری فارس: هفتمین نمایشگاه فروش پاییزه در اردبیل و همچنین شهرستان پارس‌آباد گشایش یافت.

نمایشگاه فروش پاییزه در اردبیل گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در محل دایمی نمایشگاه‌های اردبیل برگزار شد، نمایشگاه فروش پاییزه در آستانه بازگشایی مدارس فعالیت خود را آغاز کرد تا خانواده‌ها بتوانند به همراه فرزندانشان با مراجعه به این نمایشگاه مواد غذایی، کیف، کفش و اقلام مورد نیاز فرزندانشان را تهیه کنند.

به گفته مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌‌المللی اردبیل در این نمایشگاه 145 غرفه محصولات متنوعی را نظیر کیف و کفش، لوازم‌التحریر، لوازم مدرسه و وسایل دیگر را با 15 درصد تخفیف ارائه می‌کنند.

مهدی خدمتی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تولید‌کنندگانی از استان‌های تهران، قم، و آذربایجان شرقی و اردبیل حضور یافته و جدید‌ترین تولیدات و محصولاتشان را به معرض نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه امسال سعی شده است از تولید‌کنندگان اساسی و عمده دعوت به عمل آید، یادآور شد: خانواده‌ها می‌توانند تا دوم مهر ماه از این نمایشگاه بازدید کرده و از ساعت 15 تا 21 شب اقدام به خرید کنند.

در شهرستان پارس‌آباد نیز نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و لوازم‌التحریر گشایش یافت، که در این نمایشگاه خانواده‌ها می‌توانند تا 31 شهریور محصولات مورد نیاز خود به ویژه مواد گوشتی، لبنی و همچنین لوازم‌التحریر را به همراه کیف و کفش با 15 درصد تخفیف خریداری کنند.

بر اساس اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با توجه به درخواست مخاطبان و مردم سعی شده است نیازهای اساسی مردم در معرض فروش گذاشته شود که در این ارتباط سعی شده از تولید‌کنندگان عمده برای نمایشگاه‌های پاییزه دعوت به عمل آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا و خدمات استان نیز که با هدف ارتقا و ارائه خدمات مطلوب به مردم و رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل انجام شد مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل اظهار داشت: بر اساس ماده 12 آیین‌نامه حمل بار و مسافر درصورت وقوع تخلف و رعایت نکردن مقررات حمل و نقل از جانب شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر اسناد و مدارک مربوط در جلسات این کمیسیون بررسی و نسبت به تعیین تکلیف شرکت‌های متخلف اقدام خواهد شد.

عبدالحسین اکبری اضافه کرد: با ملزم کردن شرکت‌ها به اجرای قوانین روند خدمت‌رسانی اصولی‌تر و افزایش رضایت‌مندی مسافران و صاحبان کالا تسریع میشود.

وی فرهنگ‌سازی را بهترین روش برای جلوگیری از تخلفات توصیف کرد و گفت: قوانین و مقررات وضع شده برای جلوگیری از اجحاف به مردم بوده و همه وظیفه داریم این قوانین و مقررات را  در خدمت‌رسانی مطلوب به کار گیریم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول