اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز از برگزاری جشنواره موسیقی مقاومت صورت گرفت

افتتاح کارگاه نمایش در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: کارگاه نمایش استان کرمانشاه در چهارمین روز از برگزاری جشنواره موسیقی مقاومت با حضور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استان در تالار انتظار افتتاح شد.

افتتاح کارگاه نمایش در کرمانشاه

حجت‌الاسلام محمد آفتابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در حاشیه برگزاری چهارمین جشنواره موسیقی ملی مقاومت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: جشنواره موسیقی مقاومت با‌شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد و با استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه روبرو شد به‌طوری که مردم با درهای بسته مواجه شدند.

آفتابی تصریح کرد: خانه موسیقی استان کرمانشاه یا مکتب خانه موسیقی را در دستور کار داریم که در استان افتتاح شود.

وی افزود: کارگاه نمایش استان کرمانشاه که از اوایل سال 91 کار ساخت آن در بخشی از مجتمع فرهنگی هنری انتظار شروع شد، ظرفیت پذیرش 160 نفر دارد.

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: ساخت این کارگاه یک اتفاق بزرگ در حوزه نمایش کرمانشاه است که می‌تواند پذیرای جشنواره‌های بین‌المللی کشور در استان باشد.

وی با اشاره به بازسازی سینما آزادی کرمانشاه، تصریح کرد: این سینما با امکانات روز دنیا ساخته شده است. در حوزه قرآنی نیز استان کرمانشاه در گذشته 8 موسسه قرآنی داشته که در حال حاضر به 50 موسسه افزایش پیدا کرده است.

آفتابی در پایان به چاپ تاریخچه مطبوعات استان اشاره کرد و گفت: این اطلس تا یک ماه آینده به چاپ می‌رسد.

در چهارمین روز از برگزاری چهارمین جشنواره ملی موسیقی مقاومت در کرمانشاه‌، کارگاه نمایش استان در مجتمع فرهنگی هنری انتظار برگزار شد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول