اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست گروه موسیقی آراد:

موسیقی مقاومت بیان دلیری و شجاعت است

خبرگزاری فارس: سرپرست گروه موسیقی آراد گفت: موسیقی مقاومت بیان‌کننده حماسه، سلحشوری، دلیری و شجاعت مردان و زنان این مرز و بوم است.

موسیقی مقاومت بیان دلیری و شجاعت است

ارسلان پورشکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در حاشیه چهارمین جشنواره ملی موسیقی مقاومت اظهار کرد: موسیقی مقاومت شروع حماسه شهید، چگونگی دفاع و فدا کردن جان، شکوه آزادی و پیروزی ملت بزرگ ایران در گوش جهانیان طنین‌انداز می‌کند.

پورشکری تصریح کرد: موسیقی شاخ همه هنرها است چراکه موسیقی در تمام عرصه ورود پیدا می‌کند، موسیقی بیان‌کننده احساسات درونی انسان است که نمی‌توان بیان کرد.

وی افزود: موسیقی راز و نیاز‌، اشک، آه و لبخند یک هنرمند است که در قالب موسیقی بیان می‌شود و زبان قلب هنرمند این عرصه است.

سرپرست گروه موسیقی آراد با بیان اینکه جشنواره موسیقی مقاومت یک محک برای آهنگساز و موسیقی‌دان است تا بتواند خود را بهتر نشان دهند، خاطرنشان کرد: موسیقی مقاومت بیان‌کننده جنگ‌، دفاع، حماسه، دلیری، و شجاعت زنان و مردان این مرز و بوم است.

وی عدم معرفی و شناساندن موسیقی مقامی و اصیل ایرانی را به جوانان‌، علت گرایش آنان به موسیقی‌های غیر‌اصیل و مبتذل عنوان کرد.

پورشکری موسیقی پاپ را یک موسیقی مجازی و رویا پردازانه دانست و گفت: رسانه‌ها باید در عرصه شناخت هنر موسیقی ایرانی کار کنند و موسیقی اصیل ایرانی را به همه بشناسانند.

وی سطح جشنواره را خوب عنوان کرد و از مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه به خاطر زحماتی که در راستای ارتقا انجمن موسیقی استان کشیدند، تشکر کرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول