اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در کرمانشاه

نمایشگاه عکس هنرمندان نامدار کرمانشاهی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن موسیقی استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه عکس هنرمندان نامدار کرمانشاهی برای نخستین بار در جشنواره ملی موسیقی مقاومت در کرمانشاه برپا شد.

نمایشگاه عکس هنرمندان نامدار کرمانشاهی برگزار شد

شهاب متقی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در حاشیه چهارمین جشنواره ملی موسیقی اظهار کرد: بخش رقابتی جشنواره در سطح خوبی در حال برگزاری است و استقبال مردم از برگزاری این جشنواره چشمگیر است.

متقی‌فر با بیان اینکه انجمن موسیقی کرمانشاه با هدف رشد و تعالی هنر ارزشی و با نجابت موسیقی سنتی و محلی شروع به کار کرده است، تصریح کرد: حضور اساتید برجسته موسیقی ایرانی در قالب کنسرت‌ها و کارگاه‌های آموزشی برگزاری جشنواره‌ها و اجرای مختلف موسیقی محلی و مقامی از جمله فعالیت‌هایی است که انجمن موسیقی استان به آن پرداخته است.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌جاری تلاش شده که با وفاداری به رسالت انجمن‌، حوزه کاری و فعالیت انجمن بسط و گسترش پیدا کند.

رئیس انجمن موسیقی استان کرمانشاه، برگزاری کنسرت استاد محمدرضا لطفی و چندین مراسم بزرگداشت و یادبود هم‌چون روز ملی خلیج‌‌فارس، یادبود استاد ذالفنون و استاد یدالله رحمانی را اقداماتی اندک دانست که انجام شده و مایه دلگرمی اهل هنر موسیقی استان است.

وی با اشاره به اهتمام جدی در تشکیل بانک اطلاعاتی هنرمندان و راه‌اندازی سایت انجمن موسیقی استان، افزود: بازسازی گروه موسیقی نجوا با رویکرد و سازبندی جدید، سفارش ساخت سازهای بادی محلی مانند: سرنا، دوزله، شمشمال و نرمه‌نی‌، حمایت از ساخت فیلم کوتاه «ساز عشق"»، برگزاری نمایشگاه عکس 31 تن از هنرمندان نامدار کرمانشاهی برای نخستین بار در جشنواره ملی مقاومت از فعالیت‌های انجمن موسیقی استان در سال‌جاری است.

متقی‌فر آموزش بخش‌های مختلف موسیقی ایرانی، محلی مقامی و کودک (اف) را از اهدافی دانست که انجمن موسیقی استان با جدیت پیگیر آن است.

وی با اشاره به اینکه انجمن موسیقی استان هر چند با شرایط مطلوب و ایده‌آل فاصله دارد‌، گفت: تدوین سیستم جامع آموزشی به منظور بهره‌وری بیشتر و رشد سطح علمی موسیقی گام مهمی است که باید اجرایی شود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول