اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارتقای سطح هنری هنرجویان موسیقی

کنسرت هنرجویی «شب تابستانه» در آبیک اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کانون موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک از اجرای کنسرت هنرجویی موسیقی با حضور 50 هنرجو در 28 و 29 شهریورماه در این شهرستان خبر داد.

کنسرت هنرجویی «شب تابستانه» در آبیک اجرا می‌شود

جواد بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک گفت: کنسرت هنرجویی موسیقی «شب تابستانه» با حضور گروه‌های هنرجویی «آسمان» به سرپرستی آرش مشهودی، «رنگ ترانه» به سرپرستی امیر حسین نوروزی، «باران» به سرپرستی سینا مشفقی، «هم‌نوازان» به سرپرستی جواد غفاری، «کاسپین» به سرپرستی غلام‌رضا آبیاری، «آذری سبلان» به سرپرستی احمد شهبازی و «نغمه‌های رویایی» به سرپرستی امید محبی به مدت دو شب سه‌شنبه 28 و چهارشنبه 29 شهریور‌ماه از ساعت 18 تا 20 در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران اجرا می‌شود.

وی ارتقای سطح هنری هنرجویان موسیقی، معرفی و آشنایی مردم با کلاس‌ها و فعالیت‌های کانون موسیقی و نیز افزایش انگیزه هنرجویان موسیقی برای کار گروهی را از اهداف مهم اجرای کنسرت هنرجویی موسیقی «شب تابستانه» ذکر کرد و افزود: در این کنسرت تک‌نوازی سازهای قانون اثر فرامرز نصیری، آکاردئون اثر غلامحسین حاجی‌سیاری و هم‌نوازی گیتار، ویلن و کوزه اثر امیرحسین نوروزی، پوریا بابایی و امین تک‌دهقان به اجرا در می‌آید.

مسئول کانون موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک ادامه داد: در شب دوم اجرای کنسرت هنرجویی موسیقی «شب تابستانه» (چهارشنبه 29 شهریورماه) استاد ناصر مجرد‌ایرانی از اساتید موسیقی کشور، محمد وکیل‌ها رئیس انجمن موسیقی استان قزوین، ملک بابایی و نادر شجاعی از پیشکسوتان موسیقی شهرستان آبیک حضور خواهند داشت.

بابایی از کسب رتبه نخست گروه موسیقی مهر در چهارمین جشنواره موسیقی استان قزوین خبر داد و گفت: از 24 گروه موسیقی شرکت‌کننده از استان قزوین دو گروه موسیقی از شهرستان آبیک شرکت داشتند که گروه موسیقی مهر به سرپرستی آرش مشهودی و اعضای گروه پیمان بابایی (سنتور)، سینا مشفقی (دف)، پوریا بابایی (ویلن)، محسن عبادتی (کمانچه)، امین تک‌دهقان (کوزه) و جواد بابایی خواننده بوده‌اند.

وی خاطر‌نشان کرد: قطعات اجرا شده گروه موسیقی مهر در چهارمین جشنواره موسیقی استان قزوین «پنهان شده» ساخته اردشیر کامکار، «آزرده» ساخته آرش مشهودی به همراه ساز و آواز دشتی، بداهه‌خوانی و بداهه‌نوازی بوده است.

مسئول کانون موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک اضافه کرد: اجرای کنسرت موسیقی هنرجویی پاییزه و زمستانه، استمرار فعالیت‌های آموزشی، تشکیل کلاس‌های نوین تدریس از قبیل قانون، کمانچه، اجرای کنسرت موسیقی گروه مهر، شرکت در جشنواره‌های موسیقی استانی و کشوری، تقویت گروه‌های هنرجویی، ایجاد فضا و امکانات برای فعالیت‌های گروهی، افزایش جذابیت و تأثیرگذاری کلاس‌های موسیقی و نیز برگزاری یادمان استاد اسماعیل‌خان مهر‌تاش از برنامه‌های شش ماهه دوم سال است که در دستور کار داریم.

این مسئول یادآور شد: گروه موسیقی مهر که در چهارمین جشنواره موسیقی استان قزوین رتبه نخست را کسب کرد 13 سال فعالیت را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول