اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار استان اردبیل خبر داد

رونمایی از 3 قطعه موسیقی حماسی در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس از 3 قطعه موسیقی حماسی در استان رونمایی می‌شود.

رونمایی از 3 قطعه موسیقی حماسی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذکی‌الله خوشبخت عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در آستانه هفته دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: جهان اسلام جریحه‌دار حرکت ضد انسانی نظام غرب است به طوری که لیبرالیسم غرب از فرط عصبانیت موج بیداری اسلامی به تحرکی روی آورده است که نشان می‌دهد دولت‌های غربی و دست‌نشانده منطقه بویی از انسانیت و رفتارهای ارزشی نبرده‌اند.

وی تصریح کرد: دنیای غرب با متوسل شدن به توهین به مقدس‌ترین انسان جهان بشریت در حقیقت خودشان را خوار کردند و در چنین اوضاع و احوالی است که امت‌های اسلامی پاسخی دندان‌شکن به این اهانت‌ها و بی‌مهری‌ها دادند.

خوشبخت خاطر‌نشان کرد: در سال تولید ملی و ملقب به اقتصاد مقاومتی هفته دفاع مقدس را با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌آفرینان هشت سال جنگ تحمیلی پاس می‌داریم چرا که معتقدیم این دوران می‌تواند بهترین الگو و سرمشق برای اقتصاد مقاومتی ملت ایران و شکستن تحریم‌ها باشد.

این مسئول اضافه کرد: فداکاری ملت ایران در جنگ هشت ساله استکبار جهانی را به تسلیم حقیقی واداشته است و در نبرد اقتصادی نیز با تکیه بر اقتصاد مقاومتی می‌توانیم تحریم‌های غیرمنصفانه استکبار را بشکنیم.

وی تصریح کرد: به پاسداشت این ایستادگی به یقین دشمنان خوار و ذلیل شده و ما قادر می‌شویم عظمتمان را حفظ کنیم.

به گزارش فارس، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در ادامه سخنان خود به برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس نظیر ایجاد سنگرهای نمادین در مقابل ادارات، مدارس،دانشگاه‌ها و میادین شهر اشاره کرد و ادامه داد: بازسازی عملیات نصر شش به همت ارتش و همچنین برگزاری نمایشگاه فرهنگی، رزمی طریق‌القدس از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

خوشبخت یادآور شد:‌ در نخستین روز این هفته ساعت 9 صبح رژه نیروهای مسلح در اردبیل برگزار می‌شود و فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس پیش از خطبه‌ها سخنرانی می‌کنند.

وی بهره‌برداری از پروژه شبکه شباب و نواختن زنگ مقاومت در مدارس را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس شاهد نامگذاری کلاس‌ها به نام شهدای دانش‌آموز خواهیم بود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول