اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان خبر داد

اتمام نخستین دوره آموزشی طرح مهندسان در زاهدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان‌‌وبلوچستان گفت: نخستین دوره آموزشی دانش‌آموزان سنین زیر 12 سال با عنوان طرح مهندسان فردا در زاهدان به کار خود پایان داد.

اتمام نخستین دوره آموزشی طرح مهندسان در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد جهانتیغی صبح امروز در مراسم اختتامیه مهارت‌آموزی این دوره در مرکز آموزش فنی حرفه‌ای شماره سه زاهدان اظهار داشت: این طرح برای نخستین بار در استان به اجرا در آمده است که تعداد 100 نفر از دانش‌آموزان نوجوان در طی 50 ساعت در سه رشته انیمیشن، سازه‌های ماکارونی و ICDL آموزش‌های لازم را در این مرکز کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح به صورت آزمایشی با استقبال و موفقیت چشمگیری روبه‌رو بوده است، افزود: به زودی با ارائه رشته‌های نام برده شده در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای سطح استان به نیاز متقاضیان نوجوان و همچنین خانواده‌ها در این زمینه پاسخ داده خواهد شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان‌‌وبلوچستان بیان کرد: هدف از اجرای این طرح کسب فرهنگ کار، توانمندسازی نیروی انسانی ماهر و کارآمد، بسترسازی مناسب به منظور احراز مشاغل آینده است.

جهانتیغی ادامه داد: شرکت دانش‌آموزان در کارهای گروهی و کشف استعدادهای نهفته در کودکان یکی از اهداف برنامه‌ریزی شده در این دوره بود که با استمرار این طرح در آموزشگاه‌های استان دنبال خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح قابلیت اجرا برای تمامی مقاطع تحصیلی و تا تحصیلات تکمیلی را دارد، افزود: در این راستا برگزاری رقابت‌هایی با این عنوان و به صورت سالانه به منظور ایجاد انگیزه در بین جوانان برگزار خواهد شد.

در حاشیه این مراسم ضمن برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای دانش‌آموزان از مهارت‌آموزان شرکت‌کننده در این طرح با اهدای جوایزی تقدیر شد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول