اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان:

ماه مهر آغاز تجهیز دانش‌آموزان به علم و ایمان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: ماه مهر آغاز دستیابی به آگاهی و دانایی دانش‌آموزانی است که می‌خواهند خود را به علم و ایمان مجهز کنند.

ماه مهر آغاز تجهیز دانش‌آموزان به علم و ایمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در بیانیه آیت‌الله زین‌العابدین قربانی و کیهان هاشم‌نیا به مناسبت آغاز بازگشایی مدارس و اول مهر آمده است: میلیون‌ها دانش‌آموز با آغاز مهر ماه شکفتن گل‌های دانش به شوق دستیابی به آگاهی و دانایی راهی مدارس می‌شوند تا برای خدمت به ایران اسلامی با یاری گرفتن از دانای کل خود را به دوبال علم و ایمان مجهز کنند.

این بیانیه می‌افزاید: امروز ایران اسلامی به مدد دانشمندان جوانش ثابت کرده که با وجود تمام تهدیدات، کارشکنی‌ها و فشارهای مختلف در سال‌های متمادی گذشته در حوزه‌های مختلف علوم انحصاری از پیشرفت‌های خیره‌ کننده‌ای برخوردار بوده است و در این زمینه با راهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و خلف صالح ایشان به کشوری الهام‌بخش و الگو ساز تبدیل شده است.

در ادامه بیانیه ذکر شده است: از این‌رو به جرأت می‌توان گفت در چنین شرایطی ایران عزیز و جهان اسلام به اندیشه پویا و شخصیت والای دانش‌آموزان با استعداد این سامان چشم امید دوخته است.

قربانی و هاشم‌نیا در بیانیه خود آورده‌اند: اینجانبان امیدواریم سال تحصیلی جدید با عنایت پروردگار و توجهات امام عصر (عج) نوید بخش آینده‌ای روشن‌تر برای فرزندان میهن اسلامی ما باشد که راه کسب علم و معرفت‌آموزی را با تلاش‌های معلمان شریف، متعهد و دلسوز می‌پیمایند.

انتهای پیام/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول