اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

بیداری اسلامی از نتایج مهم پیروزی در دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: بیداری اسلامی در کشورهای جهان از نتایج مهم دفاع مقدس ملت ایران اسلامی است.

بیداری اسلامی از نتایج مهم پیروزی در دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پلدختر با بیان این که دفاع مقدس بزرگ‌ترین گنجینه تاریخی افتخارات ملت ایران اسلامی است، گفت: عزت کشور مدیون دفاع مقدس است، زیرا ایثار و جان‌فشانی رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس موجب شکست دشمن شد.

وی با بیان این که دفاع مقدس سند مظلومیت و حقانیت ایران اسلامی در برابر نظام سلطه است، گفت: عزت و صلابت ایران اسلامی مرهون جهادگرانی است که با دفاع جانانه خود نگذاشتند یک وجب از خاک مقدس کشور به دشمن واگذار شود.

امام جمعه پلدختر هفته دفاع مقدس را یادآور از خودگذشتگی‌های ملت ایران دانست و افزود: دفاع مقدس توانست معادلات معمول جهانی را بر هم زند و تحلیل‌های مادی دنیا پرستان را نقش بر آب سازد.

وی افزود: بسیج با پیوند با مردم همیشه پشتیبان امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و ضامن امنیت کشور است.

حجت الاسلام لروند تصریح کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه‌های حیات راستی ملت است که همچون نگینی تابناک تا همیشه بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

خطیب نماز جمعه پلدختر گفت: هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام (ص) دموکراسی دروغین آمریکایی را نشان داد و  ثابت کرد، استکبار جهانی به دنبال ایجاد تفرقه میان مذاهب و ادیان مختلف است.

وی افزود: آیا  توهین به پیامبر خدا و جریحه‌دار کردن احساسات معنوی بیش از یک میلیارد مسلمان از دید و نظر مدعیان دروغین دموکراسی مخالف آزادی بیان نیست و آیا صحبت کردن در خصوص هولوکاست مخالف آزادی بیان است.

حجت الاسلام لروند ضمن محکوم کردن توطئه صهیونیستی و آمریکایی در توهین به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام تاکید کرد و این اقدام را نشانه ذلت و درماندگی استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: همان‌گونه که امام راحل (ره ) فرمودند، استکبار جهانی باید بداند اگر در مقابل دین الهی ما بایستد، مسلمانان با تمام قوا در برابر دنیای آنها می‌ایستند و در این میدان نیز پیروز واقعی مسلمانان هستند.

امام جمعه پلدختر گفت: دشمنان اسلام با ساخت فیلم موهن، زمینه رسوایی خود را فراهم ساختند و دلیل این توهین هراس دشمنان از گسترش اسلام است، زیرا  دشمنان وقتی مشاهده می‌کنند که دین اسلام به سرعت دنیای غرب را فرا گرفته هراسان می‌شوند و به تخریب علیه پیامبر اسلام(ص) اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول