اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساری:

هیچ قدرتی نمی‌تواند خواسته‌هایش را به ایران تحمیل کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ساری با اشاره به اینکه توانمندی‌های کشور نسبت به دوران دفاع مقدس قابل قیاس نیست، گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند خواسته‌های خود را به ما تحمیل کند.

هیچ قدرتی نمی‌تواند خواسته‌هایش را به ایران تحمیل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام نورالله طبرسی ظهر امروز در خطبه پر فیض نماز جمعه ساری با بیان اینکه تاریخ دفاع مقدس باید بازخوانی و مرور شود، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس پاسداشت یاد و خاطره امام و شهدا و دلیرمردان و ایثارگری‌هایی است که در طول هشت سال بر علیه دشمنان مقاومت کردند.

وی با تاکید بر اینکه بازخوانی تاریخ دفاع مقدس برای تذکر خودمان و الگوگیری نسل سوم جامعه موثر است، ادامه داد: ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس را باید مانند عاشورا و تاسوعا پاس بداریم.

طبرسی پیروزی در دوران مقدس را از آن خداوند دانست و تصریح کرد: ایمان و وحدت، اطاعت از رهبری و هدایت‌گری‌های بی‌بدیل امام و رهبری نیز از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه توانمندی‌های کشور نسبت به دوران هشت سال دفاع مقدس قابل قیاس نیست، بیان داشت: هیچ قدرتی نمی‌تواند خواسته‌های خود را به ما تحمیل کند، این مهم از دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

این مسئول شرایط کشور را در منطقه ویژه دانست و گفت: اگر در تمام معادلات سیاسی ایران نباشد کاری از پیش نمی‌رود.

خطیب جمعه ساری در بخشی از سخنانش به دهه کرامت اشاره کرد و یادآور شد: وجود حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برای کشور برکت است و اشاعه فرهنگ رضوی در جامعه جهانی از ضروریات است.

طبرسی ادامه داد: جشنواره رضوی در مازندران با اهمیت ویژه‌ای برگزار شود.

این مسئول با تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس، بیان داشت: در بازگشایی مدرسه باید به تحول فکر، اندیشه و راه‌های دستیابی به علوم و فناوری‌های نوین توجه شود.

وی با تاکید بر اینکه اداره کشور باید به دست افراد متخصص و متعهد سپرده شود، اذعان داشت: مدیران باید متعهد، متخصص، کاردان باشند که آموزش و پرورش باید این موضوع را مورد توجه قرار دهد تا همه نیازهای کشور با خوداتکایی برآورده شود.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول