اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آمل در مجلس:

آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: آمریکا، اسرائیل و دیگر استکبارگران نقشه حمله به ایران را هر روز بر روی میز کار خود دارند ولی جرات چنین کاری ندارند.

آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بخش چمستان نور، عزت‌الله یوسفیان‌ملا بعدازظهر امروز در یادواره سرداران و 72 شهید روستای گزناسرا در مسجد جامع این شهرستان اظهار داشت: جای جای کشورمان بوی شهید و شهادت می‌دهد حتی در هر روستایی از ایران شاهد برافراشتن پرچم در گلزارهای شهدا هستیم.

وی افزود: با توجه به تبلیغات سوء و منفی استکبارگران که همیشه ایران را کشوری جنگ‌ستیز معرفی می‌کنند دنیا فهمید که ایران اسلامی یکی از کشورهای صلح‌طلبی است که هیچ ظلمی را نمی‌پذیرد.

یوسفیان‌ملا در مقایسه جنگ‌های جهانی اول، دوم و سوم با هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: هر کشوری که در جنگ‌های جهانی حضور داشتند چه از متفقین و متحدین همه‌شان در جنگ تحمیلی حامی اصلی عراق بودند و هواپیماها، موشک‌اندازها و سلاح‌های نیروهای بعثی از شوروی، آمریکا، انگلیس، روسیه و دیگر کشورها تامین می‌شد.

وی یادآور شد: هم‌اکنون نیز آمریکا، اسرائیل و دیگر استکبارگران نقشه حمله به ایران را هر روز بر روی میز کار خود دارند ولی جرات چنین کاری ندارند زیرا از حس شهادت‌طلبی و دشمن‌ستیزی ایرانیان به شدت می‌ترسند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه ما در جنگ تحمیلی کوچک‌ترین بخش خود را حتی به عراق ندادیم، گفت: آمریکا در افغانستان به ازای هر افغانی سه سلاح سنگین و سبک آورده بود، فرودگاه ترکیه که تماما در اختیار آمریکا است، عراق، افغانستان و کشورهای خائن شیخ‌نشین خلیج فارس نیز آلوده به آمریکائی‌ها هستند ولی آنها از ایران و مردمان آن به شدت هراس دارند.

یوسفیان‌ملا با اعلام اینکه نباید گرانی‌ها در کشورمان وجود داشته باشد و تخلف بانک‌ها را شاهد باشیم، عنوان کرد: در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی یادآور شدیم که بانک‌ها باید به سویی حرکت داشته باشند که به نفع انقلاب اسلامی و در جهت خدمت‌رسانی به مردم باشد.

وی با تاکید بر اینکه نباید یک فردی همانند خاوری اختلاسی سه هزار میلیاردی داشته باشد، گفت: باید بانک‌های ما مامن و پناهگاه اقتصادی مردم باشند البته بانک‌های‌مان در گذشته به سوی خدمت به مردم نبوده است تا افرادی نیز همانند شهرام جزایری و فاضل خداداد از آن استخراج شدند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه بخشی از گرانی‌های ما در جامعه به ضعف در مدیریت برمی‌گردد، گفت: باید مسئولان کشور در راستای رضایتمندی مردم گام بردارند.

وی در بحث انرژی هسته‌ای خاطرنشان کرد: در دولت‌های گذشته بحث تعلیق مطرح شده بود و این امر نیز انجام شد ولی استکبارگران مسئله حقوق بشر را در دو قطعنامه به میان آوردند و حمایت ایران از تروریست را بهانه قرار دادند.

یوسفیان ملا با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات آینده ریاست جمهوری در کشور یاداور شد: در انتخابات گذشته فتنه 88 روی کار آمد و عده‌ای دست به حماقتی بزرگ زدند که مردم جواب دندان‌شکن به آنها دادند البته ممکن است در انتخابات آینده نیز این افراد بار دیگر حماقت خود را تکرار کنند.

به گزارش فارس، در این مراسم که با آئین افتتاح مسجد جامع روستای گزناسرای نور همراه بود، عظیمی مدیرعامل بانک توسعه و تعاون کشور، حجت‌الاسلام بابایی مدیر دفتر رئیس قوه قضائیه، میرشکار مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و کوهستانی معاون سابق سپاه کربلای مازندران حضور داشتند.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول