اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

حمله به ایران تنها یک جوک سیاسی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اصفهان گفت: به طور حتم هیچ کشوری آن‌قدر دیوانه نشده است که بخواهد به کشور ما حمله کند و این تهدیدات تنها یک جوک سیاسی است.

حمله به ایران تنها یک جوک سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به اهمیت بازتاب جهانی تشکیل کنفرانس جنبش عدم تعهد در ایران اظهار کرد: اهمیت این نشست برای موفقیت اسلام، مستضعفان عالم و اعضای جنبش عدم تعهد، بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی گفت: در صورتی که برای برپایی این نشست هزینه‌های میلیاردی نیز انجام می‌دادیم، باز هم جمهوری اسلامی ایران سود لازم را می‌برد و با سخنرانی رهبر معظم انقلاب در مراسم افتتاحیه کنفرانس جنبش عدم تعهد، ایران باید به داشتن چنین رهبر آگاه، شجاع و با بصیرت به خود ببالد.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: نشست سران جنبش عدم تعهد در حالی به بهترین حالت خود برگزار شد که فشار‌های بسیاری را از طرف آمریکا، اسرائیل و مزدوران آنها، پشت سر خود داشت.

*حمله به ایران تنها یک جوک سیاسی است

وی در مورد شایعه حمله به ایران و اینکه برخی از کشورها تصمیم به برگزاری مانور نظامی دارند، گفت: چنین شایعاتی تنها برای استفاده از منابع مالی عرب‌ها مطرح می‌شود و به طور حتم هیچ کشوری آنقدر دیوانه نشده است که بخواهد به کشور ما حمله کند و این تهدیدات تنها یک جوک سیاسی است.

رهبر با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، تصریح کرد: کشورهایی مانند عربستان و بحرین که حلقه‌ به گوش کشورهای غربی هستند، از نظر سیاسی به لب گور رسیده‌اند.

*وحدت رمز پیروزی جمهوری اسلامی ایران است

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت و یکپارچگی گفت: تمام دستگاه‌ها در این شرایط حساس باید سخنان رهبری را آویزه گوش خود کنند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه تاکید رهبر معظم انقلاب بر حفظ ارزش‌ها و به ویژه حجاب باید همواره پیش روی ما باشد، تاکید کرد: در برخی از اماکن تفریحی اصفهان مانند کوه صفّه مواردی گزارش شده است که با نظارت نیروی انتظامی باید این موارد جمع‌آوری شود.

*آب زاینده‌رود حق مردم اصفهان است

وی گفت: آب زاینده‌رود برخلاف تمام تلاش‌های صورت گرفته هنوز به عنوان مشکل مهم اصفهان مطرح است که در این وضعیت، وزیر نیرو باید مانند یک پدر دلسوز به استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری سفر کرده و از نزدیک به این مشکل رسیدگی کند.

رهبر ادامه داد: در زمان کمبود آب، استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری باید این مشکل را  با یکدیگر تقسیم کنند.

وی افزود: هیچ حکم شرعی اجازه نمی‌دهد در حالی که مردم اصفهان از داشتن آب محروم هستند، برخی از هموطنان ما در استان مجاور، آب را تنها برای خود بردارند و این مشکلی بود که برخی از مسئولان گذشته، برای استان اصفهان به وجود آوردند.

*شهدا هدایای عالم غیب هستند

امام جمعه موقت اصفهان در مورد 17 شهریور و شهدای این روز که برای مقابله با رژیم ستم‌شاهی جان خود را فدا کردند تاکید کرد: به قول امام خمینی (ره) شهدا هدیه‌ای از عالم غیب هستند.

وی ادامه داد: باید لیاقت خود را برای حفظ دستاوردهای این شهدا به همگان نشان دهیم.

رهبر با بیان اینکه همواره یاد شهدایی مانند شهید مدنی را گرامی می‌داریم، تاکید کرد: روز یک‌شنبه نیز برابر است با درگذشت آیت‌الله طالقانی که پس از عمری مجاهدت با حسن عاقبت به لقاءالله پیوست.

وی در مورد شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: دستاوردهای این امام بزرگ نیز، به عنوان منابع علمی، برای آیندگان به یادگار باقی می‌ماند.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول