اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

31 شهریور ماه

محدودیت‌های ترافیکی در تمام معابر منتهی به میدان 15 خرداد مشهد اعمال می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد مقدس از اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با 31 شهریورماه مراسم رژه نیروهای مسلح در مشهد مقدس خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی در تمام معابر منتهی به میدان 15 خرداد مشهد اعمال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر اسماعیلی عصر امروز در نشستی مطبوعاتی که در محل دفتر رئیس پلیس راهور خراسان‌رضوی برگزار شد، در پاسخ به سوال فارس در ارتباط با محدودیت‌های ترافیکی در 31 شهریورماه سال جاری در محدوده مراسم رژه نیروهای مسلح اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس در 31 شهریور ماه سال جاری مراسم رژه نیروهای مسلح برگزار می‌شود که دراین راستا در معابر منتهی به میدان 15 خرداد محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

وی افزود: در این راستا در بلوار جمهوری اسلامی از تقاطع پروین اعتصامی به سمت 15 خرداد؛ از میدان امام خمینی(ره) به طرف 15 خرداد؛ از نخستین دوربرگردان از سمت پایانه مسافربری به سمت 15 خرداد؛ حدفاصل میدان 15 خرداد تا تقاطع دانش و تمام معابری که منتهی به خیابان امام رضا حدفاصل میدان 15 خرداد تا تقاطع دانش می‌شوند محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد مقدس با بیان اینکه از ساعت یک بامداد روز جمعه وسائل مربوطه به محل انتقال پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: بنابراین از شهروندان عزیز خواهشمندیم که از پارک خودرو و توقف کردن در این معابر خودداری کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

وی در ادامه با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در سطح شهر مشهد مقدس اعمال می‌شود، تصریح کرد: در اول مهرماه سال جاری تنها در محدوده بلوار سجاد به دلیل وجود تعداد زیاد آموزشگاه‌ها، امکان دارد که به صورت مقطعی از بلوار آزادی به طرف بلوار سجاد یا از تقاطع و قبل و بعد آن به لحاظ روان‌شدن ترافیک، محدودیت‌های ترافیکی اعمال شود.

اسماعیلی یادآور شد: در دیگر مناطق شهر فعلا محدودیت ترافیکی در نظر گرفته نشده و انشاالله همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید شاهد ترافیکی روان در سطح شهر مشهد مقدس باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اقدامات پلیس راهور مشهد برای آغاز سال تحصیلی جدید گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برای برقراری نظم و کنترل سرویس مدارس، تمام اقدامات لازم صورت‌گرفته است و تمام عوامل راهور مشهد در هفته اول مهر ماه در آماده‌باش کامل خواهند بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد با تاکید بر کنترل سرویس‌های مدارس ادامه داد: از هفته اول مهر ماه تمامی مدارسی که در حاشیه خیابان‌ها و به ویژه جاده‌ها قرار دارند، توسط پلیس کنترل می‌شوند.

به گفته وی در صورتی که هر یک از رانندگان سرویس مدارس تخلفی را مرتکب شوند، در سال تحصیلی جدید به شدت با آن‌ها برخورد صورت می‌گیرد.

اسماعیلی درخاتمه از والدین خواستار استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به جای استفاده از وسایل نقلیه شخصی برای رفت و آمد فرزندان در روزهای ابتدای سال تحصیلی شد و خاطرنشان کرد: در عین حال از والدین خواستاریم که از توقف طولانی مدت و منجر به سد معبر مقابل مدارس به‌ویژه مدارسی که در حاشیه خیابان‌های اصلی قرار دارند، پرهیز کنند چرا که با آن‌ها برخورد شده و خودرو به محل دیگر و یا به پارکینگ منتقل می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول