اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال‌تحصیلی جدید

حوزه علمیه فاطمیه(س) سقز آغاز به‌کار کرد

خبرگزاری فارس: در آستانه سال‌تحصیلی جدید و در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان سقز حوزه علمیه فاطمیه(س) این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد.

حوزه علمیه فاطمیه(س) سقز آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز پیش از ظهر امروز در این مراسم ضمن تبریک تقارن همزمان آغاز سال ‌تحصیلی جدید حوزه مقدسه علمیه خواهران فاطمیه(س) سقز با دهه کرامت اظهار کرد: خواهران طلبه باید برای نقش‌آفرینی در حوزه‌های مختلف علمی و فقهی برنامه‌ریزی داشته باشند.

حجت‌الاسلام محمد وحیدی بیان کرد: از مهم‌ترین وظایف خواهران طلبه نیز پاسخ به شبهات در حوزه اعتقادی است زیرا دشمن با جنگ نرمی که راه انداخته دنبال بی‌هویتی مسلمین و استعمار فکری است.

وی با اشاره به اهانت به ساحت مقدس و منور پیامبر اعظم(ص)، توطئه صهیونیسم را توطئه فرهنگی-اعتقادی بیان کرد و از خواهران طلبه خواست در این زمینه‌ها هوشیار باشند.

وی اضافه کرد: طلبه‌ها همچنین باید در میدان دفاع از فضلیت‌ها و ارزش‌های اعتقادی سنگر فرهنگی را تقویت و آن را میدان‌دار باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز تلاش برای تقویت بعد فرهنگی جامعه را امری ضروری خواند و یادآور شد: باید برای داشتن جامعه‌ای فرهنگی همه باهم همگام و هماهنگ شویم.

حجت‌الاسلام وحیدی تصریح کرد: تحصیل علم و دانش و کسب آگاهی از لازمه‌های پیشرفت و ترقی است و باید در این راستا همه با هم تلاش کنیم تا بتوانیم موثر واقع شویم.

وی اضافه کرد: با کسب علم و دانش است که انسان‌ها می‌توانند جامعه خود را به توسعه و رشد برسانند و زمینه رشد و ترقی خود را نیز فراهم آوردند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول