اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره‌ای که رتبه اولی نداشت

برترین‌های جشنواره سراسری تئاتر کوتاه زائر معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه زائر با معرفی برترین‌ها در جیرفت به کار خود پایان داد.

برترین‌های جشنواره سراسری تئاتر کوتاه زائر معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، نخستین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه زائر با معرفی برترین‌ها در شهرستان جیرفت به کار خود پایان داد.

هیئت داوران این جشنواره متشکل از افشین خورشید باختری، رضا صمدپور و علی رادمنش با بررسی 11 نمایش اجرا شده در این جشنواره در بخش آثار گرافیکی جشنواره از پوریا سلطانی‌زاده طراح بروشور نمایش «معرکه» از استان تهران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی یک میلیون ریالی تقدیر کرد.

تندیس جشنواره، لوح افتخار و جایزه نقدی 2 میلیون ریالی به معصومه آراسته برای طراحی بروشور نمایش «پریدن با یک پای برهنه» اهدا شد.

در بخش طراحی صحنه، هیئت داوران با اهدای تندیس جشنواره، لوح افتخار و جایزه نقدی 3 میلیون ریال به سیدسجاد عابدی به عنوان طراح برگزیده از وی تقدیر کردند.

در بخش بازیگری زن این جشنواره بازیگر خردسال فریان دانشیار برای بازی در نمایش «اشک آهو» با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی یک میلیون ریال تقدیر شد.

رتبه سوم بازیگری زن این جشنواره با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی یک میلیون ریالی به زهرا نادری برای بازی در نمایش «زیر طاق هشتم» اهدا شد.

رتبه دوم بازیگر زن این جشنواره با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی 2 میلیون ریالی به آرزو جعفری برای بازی در نمایش «رنج‌نامه گنج‌نامه» اهدا شد.

هیئت داوران در این دوره از مسابقات هیچ یک از بازیگران را شایسته دریافت رتبه اول ندانست.

در بخش بازیگر مرد هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی یک میلیون ریالی از علیرضا احمدزاده تقدیر کرد.

رتبه سوم بهترین بازیگر مرد این جشنواره به احمد مسافری بازیگر نمایش «رفتن یا ماندن» اهدا شد و لوح تقدیر و جایزه یک میلیون ریالی را دریافت کرد.

هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی 2 میلیون ریالی به هر یک از بازیگران میثم سرآبادانی برای نمایش «توبه آخر» و منوچهر صبوری برای نمایش «رنج‌نامه گنج‌نامه» تقدیر کرد.

هیئت داوران در این بخش نیز برای کسب رتبه اول بازیگری مرد گزینه‌ای نداشت.

در بخش نمایشنامه‌نویسی از مهدی حشمتی نویسنده نمایشنامه «302» تقدیر و رتبه سوم این بخش نیز به مهرداد بهزادی و صادق سوغانی نویسندگان نمایشنامه «غریب چوگان» اهدا شد.

فاطمه رادمنش نویسنده نمایشنامه «پریدن با یک پای برهنه» رتبه دوم این بخش را کسب کرد و هیئت داوران برای رتبه اول این بخش برگزیده‌ای نداشت.

در بخش کارگردانی مهدی حشمتی کارگردان نمایش «302 » تقدیر و رتبه سوم این بخش به منوچهر صبوری کارگردان نمایش «رنج‌نامه، گنج‌نامه» رسید.

رتبه دوم کارگردانی این جشنواره را فاطمه رادمنش با نمایش «پریدن با یک پای برهنه» کسب کرد و هیئت داوران کسی را شایسته کسب رتبه اول کارگردانی این دوره از مسابقات ندید.

دو نمایش «پریدن با یک پای برهنه» و «رنج‌نامه، گنج‌نامه» به عنوان آثار برگزیده شایسته دریافت تندیس و جایزه اعلام شده در فراخوان شدند.

نمایش «پریدن با یک پای برهنه» مبلغ 20 میلیون ریال و نمایش«رنج‌نامه گنج‌نامه» 15 میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول