اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره تئاتر ضامن آهو خبر داد

توزیع 5 هزار بلیت جشنواره تئاتر ضامن آهو در هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ضامن آهو گفت: 5 هزار بلیت این جشنواره به ارزش صد میلیون ریال به صورت رایگان در میان شهروندان هرمزگانی توزیع شد.

توزیع 5 هزار بلیت جشنواره تئاتر ضامن آهو در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی نیرومند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد بلیت به منظور تشویق خانواده‌ها برای استفاده از فضای فرهنگی توسط ادارات و نهادهای مختلف بین اقشار مختلف توزیع شده است.

وی ادامه داد: در نخستین روز گشایش جشنواره حدود دو هزار و 500 نفر از دو نمایش که چهار بار در دو نوبت صبح و بعدازظهر اجرا شد، بازدید کردند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ضامن آهو پیش‌بینی کرد؛ حدود 10 هزار نفر از نمایش‌های صحنه‌ای و عروسکی ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ضامن آهو دیدن کنند.

به گفته نیرومند، با وجود مصادف شدن برگزاری جشنواره با تعطیلات تابستانی مدارس، استقبال مردم نسبت به دوره‌های پیشین نه تنها کاهشی نداشته است بلکه با توجه به تبلیغات انجام شده مخاطبان بیشتر نیز خواهند شد و مقایسه مخاطبین روز اول این جشنواره در این دوره و دوره قبل، این موضوع را تأیید می‌کند.

ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ضامن آهو با حضور 150 هنرمند منتخب کشور از 28 شهریورماه در فرهنگسرای طوبی بندرعباس آغاز شده است و دوم مهر‌ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول