اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان کرمان خبر داد

ارسال 106 اثر به جشنواره ادبیات داستانی کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان گفت: 106 اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره استانی ادبیات داستانی بسیج ارسال شد.

ارسال 106 اثر به جشنواره ادبیات داستانی کرمان

محمدرضا احمدی در حاشیه برگزاری آیین پایانی هفتمین جشنواره استانی ادبیات داستانی بسیج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: حضور پررنگ و پرشور هنرمندان اهل قلم بسیجی در این جشنواره قابل تقدیر است.

وی بیان داشت: با انتشار فراخوان جشنواره استانی ادبیات داستانی بسیج در اردیبهشت ماه سال جاری تعداد 106 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال ‌که 73 ‌اثر برای شرکت در جشنواره انتخاب شدند.

احمدی عنوان کرد: این جشنواره در سه گروه سنی نوجوان، جوان و بزرگسال و در سه بخش داستان کوتاه، داستانک و داستان بلند برگزار شد.

وی تصریح کرد: آثار منتخب این جشنواره به دبیرخانه جشنواره کشوری ادبیات داستانی بسیج ارسال شد که پنج اثر از استان کرمان به جشنواره کشوری راه یافت.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان‌ کرمان از چاپ و نشر آثار برگزیده جشنواره در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: مجموعه آثار منتخب برگزیدگان جشنواره شعر بسیج با عنوان "نوای دل" ‌نیز تدوین شده‌ و به زودی رونمایی می‌شود.

به گزارش فارس‌ در گروه سنی نوجوان در بخش داستان کوتاه، زینب حاجی‌علی‌اشرفی حائز رتبه اول، بشری جبال‌بارزی و ساره جهان‌فر رتبه‌ی دوم و سوم را کسب کردند و از فاطمه اسلامی تقدیر شد.

همچنین در گروه سنی نوجوان و بخش داستانک، ‌رضا باقری‌مقدم اول، فاطمه رکن‌آبادی دوم و کیمیا ‌پورمنعمی سوم شد و محمدرضا شفیعی مورد تقدیر قرار گرفت.

در گروه سنی جوان و در بخش داستانک، عبدالرضا حسینی، ‌فریبا عادلی و وحید منگلی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و از راضیه حسین‌پور قاسم‌آبادی تقدیر شد.

در همین گروه سنی و در بخش داستانک، معصومه نظری رتبه اول و معصومه اصغری و فاطمه فهرجی رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند و از حکیمه موسی‌زاده تقدیر به عمل آمد.

در گروه سنی بزرگسال در بخش داستان کوتاه، طیبه شجاعی رتبه‌ اول، فاطمه شیبانی رتبه دوم و مهرداد بهزادی رتبه سوم را کسب کردند و از فرزانه ایران‌نژاد پاریزی تقدیر شد.

در همین گروه سنی در بخش داستانک، شمسی رضایی رتبه اول، علی پورمنعمی رتبه دوم و سیدرضا میرحسینی رتبه سوم را کسب کردند و از رضا خدادادی تجلیل شد.

همچنین در بخش داستان بلند، آرمان شفیعی رتبه اول و فرهاد سالاری رتبه دوم را به دست آوردند.

داوری این جشنواره را محمدعلی ملازاده، سیدجواد کاظمی و شیما مظهری‌صفات بر عهده داشتند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول