اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نفرات برتر جشنواره ادبیات داستانی بسیج شناخته شدند

خبرگزاری فارس: نفرات برتر جشنواره ادبیات داستانی بسیج ظهر امروز در آیینی در ایلام شناخته شدند.

نفرات برتر جشنواره ادبیات داستانی بسیج شناخته شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام در حاشیه آیین اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: پس از داوری انجام شده از 100 اثر ارسال شده 17 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شد.

محمود علیپور افزود: در بخش نوجوانان داستان فاطمه معیری از سوی داوران این جشنواره شایسته تقدیر شناخته شد.

وی ادامه داد: افزون بر این در بخش داستان نیز زهرا کریمی، مونا رحیمی و مطهره لطفی به ترتیب به عنوان افراد نخست تا سوم این جشنواره انتخاب شدند.

این مسئول اضافه کرد: در بخش جوانان نیز اثر داستانی سیده مهناز رستم‌پور، فاطمه رحیمی‌فر و محسن زینی‌وند به طور مشترک به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

علی‌پور تصریح کرد: افزون بر این در بخش جوانان این جشنواره نیز فاطمه عبداللهی، مرضیه رحیمی و زینب خوشرو به ترتیب حایز عنوان‌های نخست تا سوم شدند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام گفت: در بخش بزرگسالان جشنواره ادبیات داستانی بسیج نیز فرحناز چولکی، کبری انصاری‌مقدم، فاطمه عطابیگی و مرتضی مرشدوند شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی ادامه داد: افزون بر این، در بخش بزرگسالان جشنواره نیز حشمت‌الله کرمی‌نژاد، خلیل سعادتیان و عبدالرضا بازگیر به ترتیب حایز عنوان‌های نخست تا سوم شدند.

این مسئول اضافه کرد: این جشنواره با هدف شناسایی و تشویق بسیجیان هنرمند ایلامی برپا شده است.

علی‌پور با بیان اینکه در سال 91 برنامه‌های مختلف فرهنگی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در مجموع 34 ویژه برنامه فرهنگی توسط این سازمان در طول سال جاری در استان محقق شود.

این مسئول اضافه کرد: این برنامه‌ها شامل برگزاری سه جشنواره استانی تئاتر، ادبیات داستانی و هنرهای تجسمی، یادواره شهدای هنرمند و تدوین شجره طیبه صالحین است.

علی‌پور تصریح کرد: حمایت از آثار هنرمندان و فعال کردن انجمن‌های هشت‌گانه بسیج از دیگر فعالیت‌های سازمان بسیج هنرمندان در سال 91 است که در دستور کار قرار گرفته شده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام گفت: باید با برنامه‌ریزی زمینه فعالیت‌ها و پیشرفت‌های فرهنگی، علمی و هنری جوانان فراهم شود.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول