اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی جشنواره ادبیات داستانی استان سمنان:

80 اثر به جشنواره ادبیات داستانی سمنان ارسال شد

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی سومین جشنواره ادبیات داستانی بسیج استان سمنان از ارسال 80 اثر داستانی به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

80 اثر به جشنواره ادبیات داستانی سمنان ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حسین‏علی جعفری با بیان اینکه فراخوان جشنواره از ابتدای تیرماه صادر شد، گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استان تا تاریخ 20 مرداد بود که به علت استقبال نویسندگان استان سمنان تا 25 مرداد ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: 40 نفر از نویسندگان استان سمنان با ارسال 78 اثر داستانی استقبال شایسته‏‌ای از جشنواره به عمل آوردند.

رئیس انجمن ادبیات داستانی بسیج استان سمنان با اشاره به اینکه جشنواره در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگ‏سالان برگزار می‏شود، گفت: در رده سنی نوجوانان هشت نفر با 13 اثر، رده سنی جوانان 14 نفر با 30 اثر و رده سنی بزرگسالان 18 نفر با 35 اثر در جشنواره حضور دارند.

جعفری با اشاره به اینکه موضوعات جشنواره متنوع ولی مرتبط با موضوعات بسیج بوده است، ادامه داد: بیشترین موضوعات آثار داستانی مربوط به ارزش‏ها و اعتقادات و همچنین دفاع مقدس است.

وی از برگزاری اختتامیه جشنواره همراه با کارگاه آموزشی و نقد کتاب در تاریخ 30 شهریور امسال در گرمسار خبر داد و گفت: از برگزیدگان رده‏های سنی جشنواره تقدیر به عمل می‏آید و برگزیدگان برای حضور در جشنواره کشوری که در گیلان برگزار می‏شود، معرفی خواهند شد.

مدیر اجرایی سومین جشنواره ادبیات داستانی بسیج استان سمنان با تشکر از همه نویسندگان استان سمنان اظهار امیدواری کرد: جشنواره‏های بسیج بتواند در انسجام هنرمندان استان مخصوصاً نویسندگان و همچنین ارتقای سطح ادبیات داستانی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول