اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر گیلان:

معتادان ولگرد مخروبه‌های گیلان جمع‌آوری می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر گیلان گفت: معتادان ولگرد مخروبه‌ها و باغ‌های بدون حصار گیلان جمع‌آوری می‌شوند.

معتادان ولگرد مخروبه‌های گیلان جمع‌آوری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائد رحمتی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به جمع‌آوری معتادان ولگرد در مخروبه‌ها و باغ‌های بدون حصار، اظهار کرد: پلیس بارها این افراد را جمع‌آوری کرد و این روند نیز همچنان استمرار می‌یابد اما تا زمانی که مخروبه‌ها و باغ‌های بدون حصار وجود داشته باشد زمینه برای تجمع افراد معتاد مهیا می‌شود.

رئیس کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر گیلان افزود: باید مسئولان مربوطه نسبت به جمع‌آوری مخروبه‌ها و همچنین حصارکشی باغ‌ها اقدام لازم را به عمل آورند.

وی به عوارض آسیب‌های مواد مخدر در جامعه اشاره کرد و افزود: آن خانواده‌ای که بستگانش به مواد مخدر گرفتار شده است دردش را به خوبی احساس می‌کند و همواره به فکر چاره جویی است و این احساس درد و چاره‌جویی باید در جامعه گسترش یابد.

قائد رحمتی با بیان اینکه تا زمانی که معتاد در جامعه است با وجود مبارزه کنونی همچنان شاهد ورود مواد مخدر خواهیم بود، بیان کرد: تنفر و احساس خطر عمومی امری ضروری برای مقابله با مواد مخدر است.

وی با تاکید بر ضرورت احساس مسئولیت بیشتر برای مقابله با مواد مخدر تصریح کرد: برای کاهش اعتیاد در جامعه نیازمند سرعت بیشتر در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و ... هستیم.

رئیس کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر گیلان عمر انسان را کوتاه دانست و یادآور شد: کسی که در این مدت کوتاه خدمتی به همنوع خود نکند غفلت و گمراهی برای خود فراهم آورده است.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول