اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه منطقه عملیاتی غرب ارتش:

توان نظامی ایران دشمن را از هر گونه تهاجم برحذر می‌دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش گفت: دشمنان در 8 سال دفاع مقدس مبهوت توان دفاعی نیروهای ما شده بودند و امروزه توان نظامی کشور دشمن را از هرگونه تهاجم برحذر می‌دارد. .

توان نظامی ایران دشمن را از هر گونه تهاجم برحذر می‌دارد

به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه، منوچهر کاظمی پیش از ظهر امروز در نشستی مطبوعاتی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن کنفرانس قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش برگزار شد، اظهار کرد: امروز با کمال افتخار دوران دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم و دشمنان را با قدرت منکوب و سرکوب کردیم.

کاظمی تصریح کرد: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری، در حال حاضر وضعیت جهان در یک پیچ تاریخی است و کشور ایران در سده‌های گذشته پیچ‌های تاریخی بسیاری را پشت سر گذاشته‌ است.

وی انقلاب و پیروزی آن را یکی از پیچ‌های تاریخی عنوان کرد که باعث شد استکبار و نظام سلطه به شدت دچار وحشت شوند و این انقلاب سر منشأ تغییرات بسیاری در جهان شد.

کاظمی بیداری اسلامی را در کشورهای منطقه یکی از مسائلی عنوان کرد که از انقلاب سرچشمه گرفته است.

فرمانده قرارگاه منطقه عملیاتی غرب ارتش با بیان اینکه جنگ نقش اساسی در شکوفایی انقلاب داشته است، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس مصائب و تنگناهای بسیاری به دنبال داشت، اما جوانان این مرز و بوم توانستند بر تمام  مشکلات و مصائب فائق آیند.

وی با بیان اینکه توان دفاعی نیروهای ما در 8 سال دفاع مقدس دشمنان را مبهوت ساخته بود، گفت: امنیت و آرامش کنونی از برکت خون شهدا، هدایت حکیمانه رهبری و ایثار و پشتیبانی ملت است.

کاظمی اظهار کرد: امروز کشور ایران با درایت‌های فرمانده کل قوا و پشتیبانی ملت از نیروهای مسلح و کسب آمادگی‌های لازم به نقطه‌ای از توان دفاعی رسیده است که دشمن را از فکر هر گونه تهاجم برحذر می‌دارد و تا زمانی که این حمایت و پشیبانی وجود دارد، دشمن با هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: برگزاری رزمایش‌های مختلف در راستای ارتقای توان دفاعی، رزمایش مشترک بین نیروهای ارتش، زمینی و هوایی با همکاری سپاه نبی‌اکرم(ص)، برگزاری رژه نیروهای مسلح در سراسر استان، حضور هماهنگ و با شکوه در نماز جمعه و دیدار با خانواده شهدا از برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.

همچنین برگزاری مسابقات ورزشی و تجلیل از سربازان نیروهای مسلح، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در استانداری‌، تجلیل از پیشکسوتان، جانبازان، آزادگان و تجلیل از فرزندان ممتاز نیروهای مسلح در مقاطع مختلف تحصیلی و سخنرانی فرماندهان نیروهای مسلح در دانشگاه و مدارس را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول