اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شوشتر خواستار شد

تاکسیرانی شوشتر مشکل تردد دانشجویان را برطرف کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: دانشجویان دانشگاه پیام‌نور برای رسیدن به محل تحصیل خود دچار مشکلات زیادی هستند و تاکسیرانی شهرداری باید در اسرع وقت چاره‌اندیشی کند.

تاکسیرانی شوشتر مشکل تردد دانشجویان را برطرف کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه پیام‌نور به دلیل دورافتادگی دانشگاه برای رسیدن به محل تحصیل خود دچار مشکلات زیادی هستند و واحد تاکسیرانی شهرداری شوشتر باید در این باره در اسرع وقت چاره‌اندیشی کند.

وی افزود: راه‌اندازی خط جدید تاکسی از میدان 17 شهریور تا دانشگاه پیام‌نور شوشتر بسیار ضروری است و باید پیش از تشکیل کلاس‌های این دانشگاه در راستای رفع این مشکل اقدام شود.

سالم پور با اشاره به اینکه مجوزی برای افزایش کرایه‌های تاکسی وجود ندارد و هرگونه افزایش کرایه از نظر قانونی ممنوع است ولی در این شرایط شهرداری باید خط جدیدی برای این دانشجویان تاسیس کند.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر باید تنها به دنبال اجرای قانون باشد خاطر‌نشان کرد: شورای اسلامی شهر شوشتر تنها به دنبال اعمال قانون است و تنها اجرای قانون می‌تواند مشکلات موجود را برطرف کند.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: تعیین نرخ غرفه‌های ترمینال شوشتر بر اساس نظر کارشناس رسمی دادگستری انجام شده است و در این باره شهرداری تنها باید به اجرای قانون که همان نظر کارشناس است تلاش کند.

وی با تاکید بر اینکه باید مشکلات ترافیکی موجود در مسیر دانشگاه آزاد اسلامی نیز برطرف شود، افزود: باید تلاش کنیم تا مشکلات موجود در مسیر تردد دانشگاه آزاد اسلامی برطرف شود و به این دلیل دانشگاه آزاد اسلامی باید به تعهدات خود پایبند باشد.

سالم‌پور با اشاره به تعهدات دانشگاه آزاد اسلامی در این باره تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر تعهد کرده است که همه مصالح مورد نیاز برای سامان‌دهی این معبر را تأمین کند و شهرداری نیز این مصالح را در راستای اجرای پروژه به صورت رایگان مصرف کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول