اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

خدمات شهری عادلانه توزیع شده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: سیاست شورای سوم و شهرداری این است که خدمات شهرداری در تمام مناطق به نحو عادلانه توزیع شود و هیچ فرقی بین مرکز شهر و حاشیه شهر وجود نداشته باشد.

خدمات شهری عادلانه توزیع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری در نشست با هیئت امنا و ساکنین شهرک دادگستری اردبیل اظهار داشت: سیاست شورا و شهرداری جمع کردن برخی مرزبندی‌های شهر‌نشین درجه یک و درجه دو و یا بالا و پایین شهر است.

وی گفت: برای ما ارائه خدمات به اهالی شمال و جنوب و شرق و غرب شهر هیچ تفاوتی ندارد، چرا که هدف ما محرومیت‌زدایی از چهره تمام مناطق شهر اردبیل است.

این مسئول در خصوص اقدامات انجام شده در شهرک دادگستری و برخی سوء تفاهم‌های پیش آمده ابراز داشت: هرگونه آماده‌سازی در این شهرک بر عهده تعاون مسکن دادگستری بوده، اما بعد از منحل شدن این تعاونی اعضا و ساکنین این شهرک با حسن اعتماد و پرداخت مبلغ آماده‌سازی به حساب شهرداری از شورا و شهرداری خواستند تا آسفالت معابر و خیابان‌های اصلی این شهرک را انجام دهد که ما نیز بر اساس انجام وظیفه و تکلیف و ارائه خدمات به شهروندان این امر را متقبل شدیم.

سرداری ادامه داد: عده‌ای معتقدند ما از ترس و یا برخی توافقات پشت پرده به این کار دست زدیم که چنین چیزی صحت ندارد بلکه در سایر شهرک‌های اردبیل نیز آماده هستیم با تامین هزینه آسفالت، زیرسازی و آماده‌سازی کاری مشابه را که در شهرک دادگستری انجام دادیم با همراهی شورا و شهرداری به سرانجام برسانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با مقایسه برخی استان‌های صنعتی پیشرو نظیر اصفهان و تهران از لحاظ سرانه درآمد مردم و جذب منابع بیشتر برای شهرداری‌ها با اردبیل ابراز داشت: سرانه درآمد مردم این شهرها با اردبیل قابل قیاس نیست و از سوی دیگر ما از داشتن واحدهای صنعتی مختلف که می‌تواند بخشی از درآمد آنها نصیب شهرداری شود، محروم هستیم و به همین دلیل توان رقابت با چنین شهرهایی را در حوزه عمران شهری نداریم.

رئیس شورای شهر اردبیل در ادامه اظهار داشت: به رغم این محدودیت‌‌ها شهرداری اردبیل در یک همت مضاعف و جهاد واقعی کوشیده است در یک انقلاب حقیقی در تمام بخش‌ها با درآمد نقد و حتی نسیه با همراهی پیمانکاران کارهای عمرانی و زیربنایی متعددی را انجام دهد تا بتواند به بخشی از مطالبات مردم پاسخ دهد.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول