اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول گروه جهادی همسنگران گیلان:

فاز دوم ساخت مسجد روستای «پردسر» صومعه‌سرا اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول گروه جهادی همسنگران گیلان از ادامه اجرای فاز دوم ساخت مسجد روستای «پردسر» صومعه‌سرا پس از تعویق چهار ماهه خبر داد.

فاز دوم ساخت مسجد روستای «پردسر» صومعه‌سرا اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، امیر بخشی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جریان ادامه اجرای ساخت مسجد روستای «پردسر» این شهرستان اظهار کرد: فاز دوم ساخت مسجد «ملابابای» روستای پردسر صومعه‌سرا با حضور و مشارکت گروه‌های جهادی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این پروژه عمرانی با همکاری گروه همسنگران جهادی متشکل از اعضای بسیج دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی صومعه‌سرا و شاهراه پرواز دانشکده شهید چمران رشت انجام می‌شود، تصریح کرد: بالغ بر هشت نفر از اعضای بسیج دانشجویی در اجرای این پروژه عمرانی مشارکت دارند.

مسئول گروه جهادی همسنگران گیلان با اشاره به فازهای اجرایی ساخت و تکمیل پروژه مسجد ملابابای صومعه‌سرا افزود: این پروژه پیش از این با یک گروه جهادی دیگر از ابتدای سال جاری آغاز به ساخت شده بود که به دلیل همکاری نکردن مسئولان صومعه‌سرا با چهار ماه تعویق در ادامه اجرای آن مواجه شد.

وی ساخت سرویس بهداشتی، کف‌سازی محوطه مسجد، نوسازی مسجد و ساخت مسیر خاکی و سنگلاخی منتهی به آنجا را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در فاز دوم پروژه عمرانی‌ـجهادی روستای پردسر صومعه‌سرا عنوان کرد و گفت: اکنون این پروژه با سرعت بالا در حال اتمام است.

بخشی‌نژاد با اشاره به اعتبارات هزینه شده در پروژه مسجد «ملابابای» صومعه‌سرا اذعان کرد: تاکنون بالغ بر 3 میلیون و 800 هزار تومان از طرف سازمان بسیج دانشجویی و بیش از یک میلیون تومان از طرف دهیاری برای احداث فاز نخست و دوم از پروژه مذکور اعتبار صرف شده است.

وی اضافه کرد: گروه جهادی همسنگران گیلان در صومعه‌سرا اکنون در حال تکمیل نصب انشعابات و لوله‌گذاری ساختمان سرویس بهداشتی مسجد روستای پردسر این شهرستان هستند.

مسئول گروه جهادی همسنگران گیلان، عدم تمایل به همکاری و پای کار نبودن مسئولان و مدیران صومعه‌سرا در اجرای پروژه‌های جهادی را از مهم‌ترین مشکلات برشمرد و ادامه داد: به جز بخشدار گوراب‌زرمیخ تاکنون هیچ‌ مسئولی از صومعه‌سرا برای بازدید و یا سرکشی از پروژه مسجد روستای پردسر این شهرستان در جمع گروه جهادی حضور نیافته است.

وی با تصریح بر اینکه گروه‌های جهادی در راستای محرومیت زدایی و  رضایت الهی پا بر عرصه سازندگی در روستاها می‌گذارند، متذکر شد: حضور مسئولان در هنگام پروژه‌ها و بازدید از روند اجرایی آن کمترین توقع اعضای گروه‌های جهادی از مسئولان شهرستان‌هاست.

به گفته بخشی‌نژاد این بی‌نظمی در بازدید از گروه جهادی و نحوه فعالیت آنها در هیچ شهرستانی مانند صومعه‌سرا از طرف مسئولان مشاهده نشده است.

وی با قدردانی از سازمان بسیج دانشجویی و همکاری و بازدید مکرر مسئول برنامه‌ریزی مالی این سازمان از پروژه‌های عمرانی‌ـجهادی روستای پردسر صومعه‌سرا، خاطرنشان کرد: سازمان بسیج دانشجویی همواره همراه و همیار گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف سازندگی و آبادانی بوده است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول