اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم دبیرکل حزب موتلفه اسلامی

دبیر جدید موتلفه فارس معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حکم دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، دبیر جدید موتلفه اسلامی استان فارس معرفی شد.

دبیر جدید موتلفه فارس معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، دبیر سابق حزب موتلفه اسلامی در استان فارس، چهارشنبه‌ شب در مراسم تودیع خود اظهار داشت: غلامحسین چوبینی که به عنوان دبیر جدید موتلفه فارس معرفی می‌شود پیش از این نیز بسیاری از امور را خود اداره و هدایت می‌کرد اما از امروز به طور رسمی این وظیفه را بر عهده می‌گیرد.

محمدحسین روزی‌طلب افزود: در سال 79 اعضا و فعالان این حزب در مورد همکاری ما با موتلفه تصمیماتی را اتخاذ کردند و در شبی از ماه مبارک رمضان آقای بادامچیان تا سپیده‌دم صبح تاریخچه موتلفه از ماقبل 15 خرداد و جریان ائتلاف و دستور حضرت امام را به طور مفصل در گفت‌وگویی دو نفره با من مطرح کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس ادامه داد: وی فعالیت حزب پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در مقطعی که در قالب حزب جمهوری اسلامی و با بزرگانی مانند شهید بهشتی و باهنر تمرکز یافته بود، را توضیح داد و من بیان کردم که هر چه نماینده ولایت در این استان تکلیف کنند، می‌پذیرم.

وی اضافه کرد: زمانی که به خدمت آیت‌الله حائری نماینده وقت ولی فقیه در این استان مشرف شدیم، وی دستور همکاری من را با حزب صادر کرد.

روزی‌طلب در ادامه به خرید محلی برای فعالیت‌های حزب با کمک معتمدان و اعضا اشاره کرد و بیان داشت: پس از جانمایی مکان فعالیت‌ها، برای اینکه درب حزب به روی تمام دلسوزان نظام و انقلاب باز باشد از زدن تابلوی حزب در ورودی خودداری کردیم و تا به این زمان نیز دفتر حزب محل آمد و شد تمام علاقمندان نظام از هر قشر و سلیقه‌ای است.

دبیر سابق حزب موتلفه فارس ابراز داشت: در دوران یخبندان اصلاحات دفتر حزب به محلی برای تقویت جریان حزب‌الهی بدل شد و تمام تلاش‌ها در انتخابات شورای اسلامی، مجلس و دست آخر ریاست جمهوری نتیجه داد.

وی خاطرنشان کرد: از زمانی که مسئولیت آموزش و پرورش به من سپرده شد می‌دانستم که دیگر مانند گذشته قادر به خدمت در حزب نیستم و برای کاسته نشدن از کیفیت، چند بار برای معرفی دبیر جدید با تهران نامه‌نگاری کردم و مقرر شد که برادری جانباز و رزمنده از خانواده متدینان این مسئولیت را بر عهده گیرد.

روزی‌طلب تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های اصلی موتلفه، صداقت در کار و ولایت‌محوری آن است به نحوی که موتلفه در مسائل سیاسی و اجتماعی برای خود سهم‌خواهی نمی‌کند.

وی با توضیح اینکه عضویت در موتلفه مزایای مادی متعارف را ندارد بیان کرد: من مسئولیت مدیریت در آموزش و پرورش را از سمت‌های پایین آغاز کردم به نحوی که مربی تربیت معلم، مسئولیت ناحیه دو و معاونت پرورشی استان در سابقه کاری‌ام بود اما در دوره اصلاحات مدتی از کار برکنار و به تحصیل و سفرهای معنوی مشغول شدم تا دوباره در دولت احمدی نژاد من را برای مدیریت آموزش و پرورش فارس برگزیدند.

روزی‌طلب اضافه کرد: سابقه موتلفه سابقه روشنی است چراکه به دستور حضرت امام خمینی(ره) به وجود آمده و بی‌توقعی، وظیفه‌مداری و ثبات در آرا و گرایشات سیاسی از عمده‌ترین شاخص‌های این حزب است.

به گفته وی در طول 50 سال فعالیت حزب در فضای پر فراز و نشیب کشور بسیاری از افراد پس از رسیدن به موقعیت‌هایی یا بزنگاه دچار انحراف شدند اما موتلفه در تمام مسائل بر مدار ولایت باقی ماند و همواره محور وحدت در بین جریانات اصیل کشور بود.

وی افزود: موتلفه فراتر از یک حزب، جبهه و یک مشی و یک راه است و وزن آن در مسائل سیاسی شبیه به موقعیت جریانات روحانیت است که احزاب را حول محور ولایت هماهنگ می‌کند.

دبیر سابق حزب موتلفه فارس ادامه داد: در قرآن و در سیره معصومان (ع) شیعه‌ حزب دانسته شده و وعده داده شده که حزب‌الله غالب می‌شود و از این رو موتلفه وظیفه ایجاد ائتلاف بین تمام افراد و گروه‌های حزب‌الله را بر عهده دارد.

وی اظهار داشت: رمز پیروزی انقلاب سه چیز بود، اسلام، مردم و ولایت‌مداری و رمز تداوم انقلاب نیز همین سه محور است.

به گفته روزی‌طلب، هر فرد و گروهی که از اسلامیت عدول کرد دچار نزول شد اما آنکه تقوی ورزید خداوند برایش راه خروج از بحران‌ها را مهیا کرد.

وی تصریح کرد: دومین محور مردم است و نباید پس از رسیدن به پست و مقام آنان را فراموش کنیم چراکه هر جا مردم را فراموش کنیم، شکست می‌خوریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس ادامه داد: سومین محور تداوم انقلاب ولایت است چنان که بسیاری از افراد در انقلاب دارای جایگاه بودند اما با فاصله گرفتن از اسلام به جایی رسیدند که حتی به انکار ضروریات رسیدند.

وی با بیان خاطره‌ای سخنان خود را ادامه داد و گفت: در سال 63 در شیراز مشکلاتی پیش آمد و عده‌ای نماز جمعه را به هم ریختند، یادگار امام نقل می‌کردند زمانی که خبر به امام رسید دست ایشان می‌لرزید یعنی همان کسی که از حمله عراق و قدرت‌نمایی مستکبران و در کوران حوادث کوچک‌ترین خللی به وجود مبارکش راه نیافت از اختلاف و تفرقه اینقدر ناراحت شد.

غلامحسین چوبینی دبیر جدید حزب موتلفه اسلامی استان فارس نیز در این مراسم گفت: اگرچه آقای روزی‌طلب در مورد فعالیت‌های بنده بزرگ‌نمایی کردند اما در حزب موتلفه علاوه بر مساوات همگی اهل مواسات هستند.

وی ادامه داد: آقای روزی‌طلب در مقام دبیر حزب در فارس مایه دلگرمی ما بود و هر جا مشکلی پیدا می‌شد وی حلال مشکل بود و در آینده نیز خواهد بود.

چوبینی بیان کرد: زمانی که وی دبیری را پذیرفت از ما قول گرفت که در سمت قائم مقامی یاریگرشان باشیم و اکنون من نیز از وی قول می‌گیرم که یاریگر ما باشد.

وی ادامه داد: حضرت امام(ره) پس از پیروزی انقلاب از یکی از آقایان در مورد حزب موتلفه جویا شده بودند که حزب شما چه شد و این امر بیانگر آن است که ضرورت تشکیلات منسجم برای حزب‌اللهی‌ها پس از استقرار حکومت اسلامی از بین نرفته و پابرجاست.

دبیر جدید حزب موتلفه اسلامی یکی از بزرگ‌ترین خدمات حزب را اصرار برای گنجاندن اصل مترقی ولایت فقیه در قانون اساسی ذکر و اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم دین را در زندگی اجتماعی پیاده کنیم و طعم زندگی معنوی را بچشیم و بچشانیم باید تشکیلات الهی داشته باشیم تا زمانی که کار را به صاحب آن حضرت حجت(عج) بسپاریم.

وی افزود: هر جا شیعه شکستی متحمل شده به دلیل نبودن تشکیلات و کار تشکیلاتی بوده است.

چوبینی تصریح کرد: امروز در عرصه جنگ نرم باید با کار تشکیلاتی پیش رفت و تشکیلات موتلفه نشان داده که این ظرفیت را دارد که می‌تواند جامعه را به سمت وحدت هدایت کند.

وی بر برنامه گسترش گفتمان اصولگرایی تاکید کرد و اظهار داشت: با تاکید بر جوان‌گرایی و لزوم نیروسازی، موتلفه فارس برای پذیرش تمام جریانات و افراد معتقد به اصولگرایی برای باز کردن افق‌های جدید و ارتقای فعالیت‌های اصیل آمادگی دارد.

در این مراسم دبیر حزب موتلفه اسلامی در کازرون به نمایندگی از دبیران حزب در شهرستان‌های فارس از زحمات دبیر سابق قدردانی و بر ادامه فعالیت‌ها بر محور ولایت‌مداری تاکید کرد.

به گزارش فارس، با حکم محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از زحمات محمدحسین روزی‌طلب تقدیر و غلامحسین چوبینی به عنوان دبیر جدید حزب موتلفه در فارس منصوب شد.

انتهای پیام/آ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول