اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان نمایش «کوپه شماره 8»:

عامل گروهی تنها کلید موفقیت گروه‌های نمایشی است

خبرگزاری فارس: : نویسنده و کارگردان نمایش «کوپه شماره 8» از استان خراسان رضوی گفت: نتیجه تلاش سه ماهه این گروه نمایش اجرای خوبی بود که در ششمین جشنواره تئاتر ضامن آهو روی صحنه رفت.

عامل گروهی تنها کلید موفقیت گروه‌های نمایشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی سیم‌ریز عصر امروز در حاشیه اجرای این نمایش 50 دقیقه‌ای که هفت نفر در آن به ایفای نقش پرداختند، اظهار داشت: خوشبختانه عوامل گروه زحمات تمرین فشرده سه ماهه را با اجرای خوبی که در جشنواره داشتند، پاسخ دادند که از زحمات تک تک عوامل نهایت سپاس و قدردانی را دارم.

وی با اشاره به اینکه سومین دور حضور خود را در جشنواره تجربه می‌کنم، افزود: همانطور که قبلا گفتم با گذشت دو روز از جشنواره ششم سطح آثار راه یافته به جشنواره از کیفیت بالایی برخوردار است که به جرأت می‌توان گفت جشنواره ضامن آهو در شمار بهترین جشنواره‌های کشوری است.

کارگردان نمایش «کوپه شماره 8» ضمن ستایش از کارهای اجرا شده خاطرنشان کرد: کیفیت آثار اجرا شده نشان از رقابت فشرده و تلاش جدی هنرمندان راه یافته به جشنواره دارد که کارهای  امسال را خاص‌تر ارائه داده‌اند.

سیم‌ریز که به همراه گروه خود در چهارمین جشنواره موفق به کسب مقام نخست طراحی صحنه شد، در پنجمین دوره نیز نمایش وی موفق به کسب مقام نخست بازیگری مرد، مقام دوم بازیگری زن، برگزیده طراحی صحنه و لباس، سوم کارگردانی و سوم نویسندگی شده است.

این نویسنده و کارگردان در مقام نویسندگی تاکنون آثاری هم چون «خط روی خط»، «قطمیر»، «آسمان هشتم»، «بچه‌های بهشت» و «قالیچه نذری» و در بخش کارگردانی نیز علاوه بر نمایش «نقل زنان سنگی»، نویسندگی و کارگردانی نمایش‌های «قالیچه نذری» و «بچه‌های بهشت» را در کارنامه کاری خود دارد.

ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی (ضامن آهو) از بیست و هشتم شهریور آغاز و تا دوم مهر ماه در فرهنگسرای طوبی بندرعباس ادامه دارد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول