اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت 10 گروه نمایشی

جشنواره ضامن آهو با اجرای نمایش «سلطان باغ بلور» آغاز شد

خبرگزاری فارس: ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو با اجرای نمایش «سلطان باغ بلور» کار خود را آغاز کرد.

جشنواره ضامن آهو با اجرای نمایش «سلطان باغ بلور» آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نمایش صحنه‌ای «سلطان باغ بلور» به عنوان نخستین نمایش جشنواره ششم ساعاتی پیش در دو سانس به روی صحنه رفت.

این نمایش به کارگردانی محمد جهانپا و نویسندگی مرجان حاجیان از مشهد، داستان دختر بچه‌ای به نام رویا را روایت می‌کرد که برای یافتن یک موضوع جدید برای مسابقه نقاشی مدرسه شب هنگام به پشت‌بام خانه می‌رود و در سفری پرماجرا به همراه یک ستاره دنباله‌دار راز سلطان باغ بلور را کشف می‌کند.

این کودک در خواب به مشهد مقدس سفر می‌کند و طی این سفر نیز با داستان‌های کمک حضرت امام رضا(ع) به یک آهو و یک کبوتر آشنا می‌شود و در نهایت نیز در حرم مطهر رضوی حضور می‌یابد.

از جمله نکات جالب این نمایش استفاده از تصاویر انیمیشن در روایت داستان‌ها بود که همین مسئله جذابیت کار را برای کودکان بیشتر کرده بود.

نمایش سلطان باغ بلور به مدت 35 دقیقه برای مخاطبان کودک خود اجرا شد.

ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو از 28 شهریورماه تا دوم مهر‌ماه با شرکت 10 گروه نمایشی در فرهنگسرای طوبی بندرعباس ادامه دارد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول