اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک نویسنده و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان:

جشنواره تئاتر ضامن آهو در شمار بهترین جشنواره‌های کشوری است

خبرگزاری فارس: نویسنده و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان گفت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو، در شمار بهترین جشنواره‌های کشوری است.

جشنواره تئاتر ضامن آهو در شمار بهترین جشنواره‌های کشوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی‌ سیم ریز صبح امروز در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو با تاکید بر اینکه این جشنواره در شمار بهترین جشنواره‌های کشوری است، اظهار داشت: علاوه بر میزبانی عالی استان هرمزگان از حیث امکانات و شرایط حضور گروه‌ها، سطح کیفی جشنواره نیز هر سال بهتر از سال گذشته است.

وی افزود: اینکه این جشنواره به نقطه اتکا هنرمندان تبدیل شده و توانسته است جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین جشنواره‌های کشوری تثبیت کند حاصل سیاستگذاری صحیح و توجه جدی به مقوله هنر است.

این کارگردان با بیان اینکه روند رو به رشد جشنواره و ارتقای سطح کیفی آثار موجب ترویج سیره و فرهنگ رضوی است، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که می‌تواند به کارآمدی بیشتر جشنواره کمک شایانی کند فراهم کردن زمینه نقد و بررسی علمی آثار است که بدون تردید نقش بسیار موثری در رشد کیفی آثار و پویایی هنر نمایش خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه سومین دور حضور خود را در جشنواره تجربه می‌کنم، گفت: در چهارمین جشنواره به همراه گروه خود موفق به کسب مقام نخست طراحی صحنه شدیم.

به گفته سیم‌ریز، در پنجمین دوره نیز گروه وی موفق به کسب مقام اول بازیگری مرد، مقام دوم بازیگری زن، برگزیده طراحی صحنه و لباس، سوم کارگردانی و سوم نویسندگی شده است.

این نویسنده و کارگردان در پایان با اشاره به کارنامه هنری خود یادآور شد: در مقام نویسندگی تاکنون آثاری همچون «خط روی خط»، «قطمیر»، «آسمان هشتم»، «بچه‌های بهشت» و «قالیچه نذری» و در بخش کارگردانی نیز علاوه بر نمایش «نقل زنان سنگی»، نویسندگی و کارگردانی نمایش‌های «قالیچه  نذری» و «بچه‌های بهشت» را داشته است.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول