اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شادگان خبر داد

معرفی برترین‌های دومین همایش تئاتر در شادگان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان از معرفی برترین‌های دومین همایش تئاتر در این شهرستان خبر داد.

معرفی برترین‌های دومین همایش تئاتر در شادگان
اکبر سلمانی زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: دومین همایش تئاتر شادگان با حضور هفت نمایشنامه از چهار گروه نمایشی در این شهرستان به کار خود پایان داد.
وی افزود: این همایش که به مدت شش روز در تالار ابن‌ سکیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد بسیار موفق عمل کرد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان با اشاره به اهداف برگزاری این همایش تصریح کرد: این همایش با هدف ارتقا و شکوفایی مضاعف سطح فرهنگ و ادب منطقه برگزار شده و صد البته تاکنون نتایج و پیامدهای بسیار مطلوبی را در برداشته است.
وی با اشاره به اینکه برترین‌های دومین همایش تئاتر شادگان معرفی شدند گفت: در بخش بازیگری خرد سال، محمد جواد حروبی از نمایش "ازدواج ولکن" و عباس حبیبی از نمایش "سلسله" برگزیده شدند.
سلمانی زمانی ادامه داد: برترین‌های بخش بازیگری اول و دوم زن به ترتیب نغمه حسینی از نمایش "انتظار با بوی نرگس" و میترا خزامی از نمایش "بی‌انتها" معرفی شدند.
وی همچنین عنوان کرد: جاسم حروبی از نمایش "بی‌انتها" در بخش بروشور، عباس جمیلیان از نمایش "بی‌انتها" در بخش نورپردازی، سیدمصطفی احمدیان از نمایش "بروم ببینم و برگردم" در بخش موسیقی، جاسم حروبی از نمایش"بی‌انتها" در بخش افکت، کریم نیاز مهر از نمایش "ازدواج ولکن" در بخش نویسندگی برتر شناخته شدند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان تصریح کرد: وقاص فضیلی از نمایش"بروم ببینم و برگردم"، علی دریس از نمایش "صندلی" و ابراهیم حبیبی از نمایش "سلسله" عنوان برگزیده بازیگری سوم مرد را از آن خود کردند.
وی ادامه داد: سیدشاکر موسوی نیز از نمایش "بی‌انتها" به‌عنوان برگزیده بازیگری دوم مرد معرفی شد.
سلمانی زمانی خاطرنشان کرد:عبدالله شاوردی از نمایش "ازدواج ولکن" به‌عنوان بازیگری اول مرد و قاسم آلبو غبیش از نمایش "کوچه‌های بن‌بست" برگزیده بازیگری بخش خیابانی شناخته شدند.
وی گفت: برترین‌های کارگردانی سوم نیز جهانگیر حامدی با نمایش "سلسله" و محمد حبیبی با نمایش "صندلی" معرفی شدند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان همچنین اضافه کرد: جاسم حروبی با نمایش "بی‌انتها"، نغمه حسینی با نمایش "انتظار با بوی نرگس"، عبدالله کنعانی با نمایش "انتظار با بوی نرگس" عنوان برگزیده‌های کارگردانی دوم را از آن خود کردند.
وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در راستای توسعه سطح کمی و کیفی فرهنگ و هنر در منطقه از هیچ تلاش فروگذار نخواهد بود.
سلمانی زمانی در پایان نیز گفت: امیدواریم برنامه‌های انجام شده سطح فرهنگی منطقه را به سوی اهداف متعالی‌تر سوق دهد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول