اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم اختتامیه انجام شد؛

معرفی برترین‌های بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه‌ای یزد

خبرگزاری فارس: بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه‌ای با معرفی برگزیدگان در تالار فرهنگ یزد به کار خود پایان داد.

معرفی برترین‌های بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه‌ای یزد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، هیئت داوران در مراسم اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه‌ای که به میزبانی یزد برگزار شد، در بخش‌های مختلف نفرات برگزیده را معرفی کرد.
در بخش پوستر برگزیده: مصطفی معتمدی از استان هرمزگان برنده لوح تقدیر و مبلغ 2میلیون ریال.
طراح نور: علیرضا عبداللهی به خاطر نمایش "اتوبوس" از استان خراسان جنوبی برنده لوح تقدیر و مبلغ 2میلیون ریال.
طراحی لباس: سمیه دهقان‌آبادی به خاطر نمایش "کشف برای زنده ماندن" از استان هرمزگان برنده لوح تقدیر و مبلغ 2میلیون ریال.
موسیقی: غلامرضا رئیسی به خاطر نمایش "کشف برای زنده ماندن" از استان هرمزگان برنده دیپلم افتخار و مبلغ 4میلیون ریال.
در بخش طراحی صحنه رتبه سوم به فرزانه سلحشور و مهسا آبیذ به خاطر نمایش "ملکه موریانه‌ها" از استان خراسان رضوی رسید و برنده لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال شد.
رتبه دوم به مهدی حشمتی به خاطر نمایش "پیچ خطرناک" از استان کرمان رسید و برنده لوح تقدیر و مبلغ 2میلیون ریال شد.
رتبه اول نیز از آن سروش طاهری به خاطر نمایش "سپنج رنج و شکنج" از استان خراسان رضوی شد و برنده دیپلم افتخار و مبلغ 3میلیون ریال شد.
هیئت داوران این جشنواره در بخش بازیگران زن نفر برتر را معرفی نکرد اما نوشین نوروززاده به خاطر نمایش "سپنج رنج و شکنج" از استان خراسان رضوی برنده لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال، مریم مهدی‌زاده به خاطر نمایش "آتش خاموش" از استان کرمان برنده لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال، فرزانه سلحشور به خاطر نمایش "ملکه موریانه‌ها" از استان خراسان رضوی برنده لوح تقدیر و مبلغ 3میلیون ریال، سحر رضوانی به خاطر نمایش "ملکه موریانه‌ها" از استان خراسان رضوی برنده همراه لوح تقدیر و مبلغ 3میلیون ریال، فاطمه رادمنش به خاطر نمایش "مجلس جنیان" از استان کرمان جنوبی برنده لوح تقدیر و مبلغ 3میلیون ریال، سمیه عشایری و مریم زهدی به خاطر نمایش "کشف برای زنده ماندن" از استان هرمزگان جنوبی به همراه لوح تقدیر و مبلغ 3میلیون ریال، معرفی شدند.
در شاخص خلاقیت فردی مبلغ 10میلیون ریال به گروه نمایش اتوبوس از استان خراسان جنوبی تعلق گرفت.
در بخش بازیگران مرد نیز سعید توکلی به خاطر نمایش "ملکه موریانه‌ها" از استان خراسان رضوی برنده لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال، سعید صادقی به خاطر نمایش "سپنج رنج و شکنج" از استان خراسان رضوی برنده لوح تقدیر و مبلغ 3میلیون ریال، منوچهر صبوری به خاطر نمایش "مجلس جنیان" از استان کرمان جنوبی به همراه لوح تقدیر و مبلغ 3میلیون ریال، سروش طاهری به خاطر نمایش "سپنج رنج و شکنج" از استان خراسان رضوی به همراه لوح تقدیر و مبلغ 3میلیون ریال و مسعود میرزاآقا به خاطر نمایش "ملکه موریانه‌ها" از استان خراسان رضوی برنده لوح تقدیر و مبلغ 3 میلیون ریال شناخته شدند.
در بخش کارگردانی نیز رتبه سوم از آن سروش طاهری به خاطر نمایش "سپنج رنج و شکنج" از استان خراسان رضوی و برنده لوح تقدیر و مبلغ 3میلیون ریال شد.
رتبه دوم نیز به فرزانه سلحشور و مهسا آبیذ به خاطر نمایش "ملکه موریانه‌ها" از استان خراسان رضوی رسید و برنده لوح تقدیر و مبلغ 4 میلیون ریال شدند.
رتبه اول نیز به حسین ابراهیمی به خاطر نمایش "اتوبوس" از استان خراسان جنوبی رسید و برنده دیپلم افتخار و مبلغ 5میلیون ریال شد.
در بخش نمایش‌نامه نویسی نفر سوم علی‌محمد رادمنش به خاطر نمایش "مجلس جنیان" از استان کرمان جنوبی معرفی و برنده لوح تقدیر و مبلغ 3میلیون ریال شد.
صحرارمضانیان نیز به خاطر نمایش "ملکه موریانه‌ها" از استان خراسان رضوی دوم و برنده لوح تقدیر و مبلغ 4 میلیون ریال شد.
حسین ابراهیمی نیز به خاطر نمایش "اتوبوس" از استان خراسان جنوبی اول و برنده دیپلم افتخار و مبلغ 5میلیون ریال شد.
بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه‌ای با حضور استان‌های کرمان، اصفهان، هرمزگان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی به میزبانی یزد برگزار شد.
مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور سرپرست مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد و جمعی از مسئولان استان یزد در تالار فرهنگ اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول