اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی:

مدارس روستاهای منطقه آزاد انزلی تجهیز می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه آزاد انزلی از اجرای طرح تجهیز مدارس روستاهای این منطقه خبر داد.

مدارس روستاهای منطقه آزاد انزلی تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس انزلی، سعید رحیمی ظهر امروز در جلسه منطقه آزاد انزلی با اشاره به اجرای طرح «با مهر تا مهر» در این منطقه اظهار کرد: در راستای حمایت‌های سازمان درباره نوسازی و تجهیز مدارس محدوده منطقه، مرحله نخست طرح «با مهر تا مهر» ویژه تجهیز مدارس به وسایل کمک آموزشی به اجرا درآمده است.

وی دستیابی به استانداردهای آموزشی را از اهداف این سازمان در سطح 23 مدرسه روستای محدوده منطقه عنوان کرد. 

این مسئول نقش زیرساخت‌های آموزشی را در رسیدن به توسعه پایدار بسیار حائز اهمیت ارزیابی کرد و افزود: طرح «با مهر تا مهر» در راستای هوشمندسازی مدارس و با هدف برطرف کردن کمبودهای سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و آموزشی مدارس موجود در محدوده این منطقه اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: این سازمان در نظر دارد پس از انجام طرح‌های مطالعاتی و امکان‌سنجی با مشارکت آموزش و پرورش و بخش خصوصی نسبت به اجرای مراحل بعدی اقدام کند.

رحیمی در تبیین اهداف بهسازی فضای آموزشی مدارس افزود: استفاده از نیروی انسانی مجرب و متخصص برای رسیدن به اهداف راهبردی طرح جامع منطقه آزاد انزلی ضروری است که در این مسیر توانمندسازی از طریق آموزش اهمیت بسزایی دارد.

وی بهسازی فضای آموزشی مناسب برای ارتقای توانمندی‌ها و بالفعل کردن استعدادهای دانش‌آموزان محدوده منطقه آزاد را از راهبردهای این سازمان برای دستیابی به اهداف تعیین شده در توسعه آموزشی و فرهنگی محدوده این منطقه عنوان کرد.

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید فاز نخست طرح تجهیز مدارس محدوده منطقه آزاد انزلی از محل اعتبارات سازمان توسط معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری در 120 کلاس درس مدارس اجرا شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول