اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سیب‌وسوران:

روش‌های اصولی اوقات فراغت پرباری را به وجود می‌آورد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد سیب‌وسوران سیستان‌وبلوچستان گفت: اوقات فراغت را با روش‌های اصولی و فراهم‌کردن امکانات مناسب می‌توان به اوقاتی پربار تبدیل کرد.

روش‌های اصولی اوقات فراغت پرباری را به وجود می‌آورد

لعل‌بخش دهواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان از اهمیت زیادی برخوردار است لذا باید در تمام سال مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: کلاس‌های غنی‌سازی اوقات فراغت ویژه دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سیب‌و‌سوران با ظرفیت 120 نفر و با اعتباری به مبلغ 20 میلیون ریال در رشته‌های علوم قرآنی، احکام و عقاید، حرفه آموزی، ورزشی و هنری در دهستان کنت، بخش هیدوچ شهرستان سیب و سوران برگزار شد.

مدیر کمیته امداد سیب‌وسوران اضافه کرد: ضرورت توجه به غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان یکی از برنامه‌های هدفمند کمیته امداد است و اوقات فراغت بهترین و مناسب‌ترین فرصت برای برخورداری از برنامه و نظم در امور مختلف و پرهیز از آشفتگی و به هدر ندادن نیرو و انرژی و غلبه بر کاهلی و تنبلی است.

دهواری ادامه داد: اوقات فراغت را می‌توان با روش‌های اصولی و فراهم‌کردن امکانات مناسب به اوقات فراغتی پربار و سازنده تبدیل کرد.

وی از برگزاری کلاس‌های آموزش فنی و حرفه‌ای ویژه دانش‌آموزان تحت حمایت به تعداد 60 نفر دختر و پسر در رشته‌های آرایشگری‌، خیاطی و کامپیوتر با اعتباری بالغ بر 200 میلیون و 200 هزار ریال با حضور مسئولان و نماینده سازمان فنی و حرفه‌ای و حرفه‌آموزان در این شهرستان خبر داد.

مدیر کمیته امداد سیب‌وسوران گفت: لازمه ایجاد اشتغال، آموزش رشته‌های شغلی و ایجاد مهارت کافی است، لذا این نهاد تمام هزینه دوره‌های آموزشی را تأمین و کارآموزان هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول