اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شرکت‌کنندگان انجام شد

اختتامیه کلاس‌های تابستانی 19 پایگاه اوقات فراغت در قروه

خبرگزاری فارس: با حضور شرکت‌کنندگان طرح اوقات فراغت شهرستان قروه مراسم اختتامیه کلاس‌های تابستانی 19 پایگاه اوقات فراغت در این شهرستان برگزار شد.

اختتامیه کلاس‌های تابستانی 19 پایگاه اوقات فراغت در قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه صبح امروز در این مراسم اظهار کرد: پایگاه‌های اوقات فراغت امسال با استقبال چشمگیری از سوی نوجوانان و جوانان همراه بود و این پایگاه‌ها توانست زمینه رشد و شکوفایی آنان را فراهم کند.

حجت‌الاسلام علی رستمی با اشاره به اهداف برپایی پایگاه‌های یاد شده افزود: این پایگاه‌ها به منظور فراهم کردن زمینه شکوفایی استعدادهای جوانان و نوجوانان، ایجاد روحیه شادی و نشاط در آنها، تقویت روحیه خودباوری و ایجاد خلاقیت برپا شد.

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی قروه با دعوت از مربیان مجرب و با تجربه با تشکیل دو هسته فرهنگی جوان و 17 بوستان معرفت در طرح اوقات فراغت فعالیت داشته است.

وی خاطرنشان کرد: کلاس‌های قرائت صحیح قرآن کریم و آموزش روخوانی و روان‌خوانی، آموزش قرآن و احکام، برگزاری جلسات اندیشه گفتمان دینی با موضوعیت مختلف برای دانش‌آموزان و اردوهای تفریحی و استخر برگزار شده است .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه یادآور شد: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی، اعزام دانش‌آموزان به اردوی آموزشی تفریحی به استان همدان، تهیه روزنامه‌دیواری و نشریه از مهم‌ترین اقدامات پایگاه‌های طرح اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی قروه بوده است.

رستمی در پایان با اشاره به جایگاه علم و علم‌اندوزی گفت: برای ارزش علم و علم‌اندوزی همین بس که اگر انسان با علم معرفی شود و از آن به طور صحیح و مناسب استفاده کند در کنار ذات کبریای حق تعالی و ملائکه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول