اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه خبر داد

پایان فعالیت‌های 14 پایگاه اوقات فراغت در بانه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه از پایان فعالیت‌های 14 پایگاه اوقات فراغت در این شهرستان خبر داد.

پایان فعالیت‌های 14 پایگاه اوقات فراغت در بانه

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این تعداد پایگاه که امسال با استقبال گسترده از سوی جوانان و نوجوانان همراه بود، در سطح مدارس، مساجد، کانون‌های فرهنگی و هیئات مذهبی شهرستان بانه فعالیت خود را انجام داد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های تابستانی تبلیغات اسلامی امسال نیز در سطح شهر و روستاهای بانه انجام شد، افزود: این فعالیت‌ها گام مهمی برای رشد و پویایی جوانان و نوجوانان و کمک به رشد و شکوفایی استعدادهای آنان است.

وی به اهداف برپایی پایگاه‌های اوقات فراغت در این شهرستان پرداخت و خاطرنشان کرد: کمک به خودباوری و افزایش اعتماد به نفس در نوجوانان و ایجاد روحیه شادی و نشاط در آنها از دلایل ایجاد پایگاه‌های تابستانی بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه بیان کرد: در این پایگاه‌ها تعداد 30 کلاس دوره‌های آموزش قرآنی شامل کلاس روخوانی و روان‌خوانی، تفسیر، حفظ، احکام، قرائت صحیح و روخوانی نماز برگزار شد.

حجت‌الاسلام کاوه یادآور شد: علاوه بر تشکیل و اجرای فعالیت‌های قرآنی و طرح اوقات فراغت دو دوره تربیت معلم قرآن کریم به منظور تربیت و تغذیه مربیان در موسسه قرآنی پیام راستی برگزار و همچنین مسابقات فرهنگی و قرآنی همزمان با اجرای طرح اوقات فراغت و ماه مبارک رمضان انجام شد.

وی در سخنان خود از توزیع بسته‌های فرهنگی بین ادارات بانه خبر داد و گفت: یکی دیگر از اقدامات فرهنگی این اداره‌ توزیع بسته‌های فرهنگی شامل اوقات شرعی، ماهنامه پیام محراب، بروشورهای فرهنگی و تبلیغی و جدول مناسبت‌های سال بوده است.

وی اضافه کرد: این اقدام به منظور تغذیه فکری مخاطبان در  خصوص فعالیت‌های فرهنگی اداره و مناسبت‌های طول سال انجام شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در پایان اضافه کرد: بسته‌های فرهنگی یاد شده بین ادارات، مساجد، هیئات‌ مذهبی و حسینیه‌ها توزیع شده است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول