اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

"بوطیقای ارسطو به روایت من و ندا" به روی صحنه بهبهان می‌رود

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایش "بوطیقای ارسطو به روایت من و ندا" از امشب و به مدت شش شب در بهبهان به روی صحنه می‌رود.

"بوطیقای ارسطو به روایت من و ندا" به روی صحنه بهبهان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، نمایش "بوطیقای ارسطو به روایت من و ندا" از امشب الی سوم مهرماه به مناسبت هفته دفاع مقدس طی دو سانس 6.30 و 9 شب در پلاتو ارشاد بهبهان اجرای خود را آغاز می‌کند.

این نمایش به نویسندگی افشین القاسی و طراحی، کارگردانی و سرپرستی ساسان شکوریان کاری از گروه تئاتر ناب بهبهان بوده که در چهارمین همایش بزرگ تئاتر استان خوزستان شرکت کرده‌است.

داستان نمایش در مورد دو دوست قدیمی است که در زمان جنگ یکی از آنها به دیگری قولی می‌دهد که حال پس از گذشت سال‌ها هنوز نتوانسته است به قول خود عمل کند و در این میان مشکلات فراوانی برای او پیش آمده است تا اینکه با دیدن یک کتاب، سرنخی از خانواده دوست شهید خود پیدا می‌کند.

در "بوطیقای ارسطو به روایت من و ندا" سیداسماعیل سخایی، اورانوس شرافت و ندا فرودی به عنوان بازیگر ایفای نقش کرده و هادی شجاعی وظیفه بازیگردانی، محمد پاک انتخاب موسیقی و طراحی پوستر و بروشور، عارف تجلی میکس و تدوین موسیقی، سعید جماشیانی نورپردازی، لاله جعفری منشی صحنه، محسن شریعتی و محسن محمدپور تدارکات و نوراله معمارزاده تصویربرداری را بر عهده دارند.

نمایش "بوطیقای ارسطو به روایت من و ندا" جزء سه اثر تولید شده توسط گروه تئاتر ناب در نیمه اول سال 91 بوده که با حمایت دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان در چهارمین همایش بزرگ تئاتر استان خوزستان شرکت و خود را آماده بازبینی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر این استان خواهد کرد .

چهارمین همایش بزرگ تئاتر استان خوزستان از تاریخ 23 شهریور الی سوم مهرماه سال جاری در سراسر استان خوزستان با حضور 26 گروه نمایشی برگزار می‌شود و شهرستان بهبهان با 5 نمایش در این دوره همایش حضور دارد که دو نمایش آن اجراهای خود را به اتمام رسانده و سه نمایش دیگر از 29 شهریور الی سوم مهرماه در تالار و پلاتو ارشاد و مجتمع آفاق اجراهای خود را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول