اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ‌فنی و حرفه‌ای کوهبنان خبر داد

تعیین سطح 129 نفر از هنرمندان کوهبنان برای بیمه

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کوهبنان گفت: 129 نفر از قالیبافان و متقاضیان صنایع‌دستی شهرستان کوهبنان، نانوایان و مددجویان بهزیستی به منظور معرفی به بیمه تعیین سطح شدند.

تعیین سطح 129 نفر از هنرمندان کوهبنان برای بیمه

معین باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در کنار آموزش مهارت به ‌علاقمندان و کارآموزان  توجه ویژه‌ای به ترویج فرهنگ قرآن کریم و معارف اسلامی دارد که در این راستا اقدام به برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم کرده است.

وی افزود: عفت مقدم مربی کشاورزی شعب روستایی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان توانست در این مسابقات که در استان فارس برگزار شد، مقام دوم کشوری را از آن خود کند.

باقری تصریح کرد: امیدواریم اینگونه مسابقات در سال‌های آینده استمرار داشته باشد و مربیان و کارکنان این مرکز بتوانند مانند سال جاری در این راستا به کسب عناوین برتر نایل شوند.

وی عنوان کرد: کسب عنوان مرکز نمونه استان در امر آموزش توسط مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کوهبنان از افتخارات این مرکز است. 

مسئول مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کوهبنان به گوشه‌ای از عملکرد این مرکز در چند ماه گذشته‌ اشاره کرد و افزود: آموزش 41 نفر از نانوایان شهر کوهبنان و بخش طغرالجرد‌، آموزش 20 نفر از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد‌، تعیین سطح مهارت 260 نفر از کارگران ساختمانی همچنین تعیین سطح مهارت 68 نفر از قالیبافان و متقاضیان صنایع‌دستی برای بیمه‌ از دیگر کارهای صورت پذیرفته توسط این مرکز است.

وی تعیین سطح مهارت متقاضیان صدور جواز کسب ‌و تعیین مهارت متقاضیان تسهیلات اشتغال خانگی هر یک به تعداد 30 نفر، چهار مورد بازدید آموزشی کارآموزان از کارخانجات شهرستان‌های مجاور، خرید تجهیزات آموزشی ویژه کارگاه‌ها به مبلغ 500 میلیون ریال و خرید لوازم مصرفی کارگاه‌ها به مبلغ 600 میلیون ریال را از سایر اقدامات مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان عنوان کرد. 

مسئول مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کوهبنان اذعان داشت: کسب عنوان مرکز نمونه استان در امر آموزش توسط مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کوهبنان از افتخارات این مرکز است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول