اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اول مهرماه

کاروان حامل پرچم‌های آستان قدس رضوی وارد بردسکن می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره و ورزش و جوانان بردسکن گفت: کاروان حامل پرچم‌های متبرک آستان قدس رضوی با عنوان جاده ولایت از شلمچه تا مشهدالرضا (ع)، در ابتدای ورود به خاک خراسان‌رضوی اول مهرماه وارد بردسکن می‌شود.

کاروان حامل پرچم‌های آستان قدس رضوی وارد بردسکن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حسن شبانی صبح امروز و در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برای مراسم استقبال از کاروان حامل پرچم‌های آستان قدس رضوی با عنوان جاده ولایت که در فرمانداری این شهر تشکیل شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه بردسکن مدخل ورودی استان خراسان‌رضوی است، تمام مسئولان اجرایی نهایت همکاری را در میزبانی شایسته از دوندگان جاده ولایت به ‌عمل آوردند.

رئیس اداره و ورزش و جوانان بردسکن گفت: این کاروان را 33 نفر تشکیل می‌دهند که از چندی قبل از مرز شلمچه حرکت خود را آغاز کرده‌اند و اول مهرماه در مراسم ویژه‌ای وارد این شهر می‌شوند.

وی افزود: هدف از برگزاری سومین همایش دو استقامت جاده ولایت، احیای مسیر عبور امام رضا(ع) و زنده نگه داشتن خاطرات این مسیر برای نسل امروز است.

مجتبی شاکری معاون فرماندار بردسکن هم در این جلسه اظهار داشت: دهه کرامت فرصت مناسبی است تا بیشتر از درگاه پر فیض ائمه اطهار(ع) فیض ببریم.

وی با اعلام اینکه ابداع کننده جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی رضوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل ورزش و جوانان هستند، افزود: در ایام دهه کرامت بردسکن میزبان خیل مسافرانی هست که از سمت یزد و فارس به مقصد زیارت حضرت رضا(ع) وارد بردسکن می‌شوند و به جا است اهالی روستای درونه و بخش انابد که در مسیر حرکت این کاروان و مسافران  هستند با مراسم ویژه‌ای از این کاروان و مسافران به نحو مطلوبی پذیرایی و استقبال کنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول