اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش و پرورش کوهبنان:

کوهبنان مشکلی در اجرای نظام آموزشی جدید ندارد

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان گفت: آموزش و پرورش کوهبنان از نظر فضا و معلم هیچ‌گونه محدودیتی در اجرای طرح 3-3-6 ندارد.

کوهبنان مشکلی در اجرای نظام آموزشی جدید ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، ‌احمد نیکخواه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: ‌در راستای تحقق سال تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با اداره بهزیستی و کارگاه‌های تولیدی شهرستان رایزنی و خانواده‌ها توجیه و تشویق شدند تا با مراجعه به این مراکز نسبت به تهیه فرم مدارس فرزندان خود اقدام کنند و از این طریق با گسترش مشاغل ‌نسبت به رونق اقتصاد شهر و کشور خود گام بردارند و از خرید البسه خارجی پرهیز کنند‌. 

وی ابراز داشت: در هنگام ثبت‌نام نباید وجهی از دانش‌آموزان اخذ شود، اما اعضای شورا‌ی آموزش و پرورش‌، مدیران و همه دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت باید با توضیحات و تشویقات زمینه کمک و مساعدت والدین به مدرسه را فراهم کنند، زیرا سرانه دانش‌آموزی جوابگوی هزینه‌های مدرسه نیست، لذا اگر والدین توجیه شوند، کمک می‌کنند که تاکنون هم این چنین بوده است. 

نیکخواه تصریح کرد: با توجه به زلزله‌خیز بودن منطقه و گسل مشهور  کوهبنان با فعالیت اداره نوسازی نسبت به مقاوم‌سازی دبیرستان شهید باهنر و هنرستان فنی و حرفه‌ای کوثر اقدام شده که امیدواریم تا سه ماه آینده این مدارس مقاوم‌سازی و تحویل شوند.

وی ابراز داشت: با توجه به اجرای نظام 6-3-3 از ابتدای سال تحصیلی جدید کار ریل‌گذاری این نظام در مدرسه‌ها آغاز می‌شود، لذا آموزش و پرورش کوهبنان از نظر فضا و معلم هیچ‌گونه محدودیتی در اجرای این طرح ندارد و تاکنون 98 درصد از ابلاغ همکاران این طرح صادر شده و تمام‌ فضاهای آموزشی رنگ‌آمیزی‌، زیبا‌سازی و آماده پذیرش دانش‌آموزان هستند.

حجت‌الاسلام ‌رضا ‌قاسمی‌ رئیس دفتر امام جمعه کوهبنان نیز با تبریک ولادت کریمه اهل‌ بیت حضرت فاطمه معصومه (س) به گوشه‌ای از زندگانی این بزرگوار اشاره کرد و این بانوی فاضله ‌را نمونه کامل یک انسان پیرو ولایت و پیرو امام زمان خود دانست.

وی گفت‌: امیدواریم همه ما با تاسی از این بانوی بزرگوار رهرو واقعی ولایت باشیم که به گفته حضرت امام (ره) پیروی از ولایت ضامن سلامت مملکت است.

قاسمی ابراز داشت: دختران ایران اسلامی باید زندگی و اخلاق این بانوی فاضله را الگوی زندگی خویش قرار دهند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول