اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 ماه آینده صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مجموعه تفریحی فهرج

خبرگزاری فارس: شهردار فهرج گفت: فاز اول بزرگ‌ترین مجموعه تفریحی و آبشار فهرج در کنار رودخانه فصلی طی دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مجموعه تفریحی فهرج

علیرضا شهمرادزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فهرج با بیان اینکه کار ساخت بزرگ‌ترین مجموعه تفریحی و آبشار فهرج در کنار رودخانه فصلی این شهر در حال انجام است، اظهار داشت: احداث این مجموعه در کنار طبیعت بسیار زیبای رودخانه‌های فهرج مکان بسیار دل‌انگیز و مفرحی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان فهرجی فراهم خواهد کرد.

وی افزود: تاکنون برای ساخت این مجموعه 110 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است و این مجموعه در زمینی به مساحت 5 هزار و 600 متر مربع در حال احداث است که تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار فهرج گفت: فاز اول بزرگ‌ترین مجموعه تفریحی و آبشار فهرج در کنار رودخانه فصلی طی دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهمرادزاده بیان داشت: در ساخت این مرکز تفریحی ساخت مجموعه آبشار، دریاچه و آلاچیق و امکانات تفریحی و رفاهی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه عملیات طرح‌های عمرانی در این شهرستان شتاب گرفته است، گفت: کار ایجاد زیرساخت‌های شهری با اعتبار هشت میلیارد ریال و کار جدول‌گذاری و موزاییک معابر و زیرسازی تعدادی از معابر بلوار شهدا و جمهوری اسلامی، خبابان‌های عصمت‌آباد و المهدی (عج) در حال انجام است.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول