اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی لشگر 16 زرهی ارتش اعلام کرد

گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط لشگر 16 زرهی در 5 استان

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی لشگر 16 زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: لشگر 16 زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح در استان‌های گیلان، زنجان، همدان، قزوین و تهران برنامه‌های هفته دفاع مقدس را برگزار می‌کند.

گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط لشگر 16 زرهی در 5 استان

امیر محمد رضایی در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت سی و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس، برنامه‌های متعددی تبیین شده که لشگر 16 زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بحث نظامی میزبانی را در استان قزوین بر عهده دارد.

وی افزود: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ساعت 9:00 صبح 31 شهریور با رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در قزوین و آبیک آغاز می‌شود.

جانشین فرماندهی لشگر 16 زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: این رژه استحکام نیروهای مسلح را بیشتر کرده و قدرت و انضباط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارد.

رضایی یادآور شد: تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با فرمانده کل قوا نیز از دیگر دستاوردهای این رژه باشکوه است.

وی با بیان اینکه شعار روز نخست هفته دفاع مقدس «بصیرت، شجاعت و ولایت» است، تأکید کرد: جان برکفان ولایت و جمهوری اسلامی ایران نمایش اقتدار این نظام را در راستای ولایت‌پذیری ارتش در 31 شهریور ماه به نمایش می‌گذارند.

رضایی تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، شرکت در اجرای نمایشگاه ایثار، شرکت در اجرای نمایشگاه تجهیزات و دستاوردهای نظامی، شرکت در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌ها، عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران از مهم‌ترین برنامه‌های تدارک دیده شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قزوین است.

وی تأکید کرد: مردم ایران همواره پشتیبان نظام و نیروهای مسلح بوده و هستند و جان برکفان ولایت و ملت نیز حتی در روز تعطیل اقتدار خود را به نمایش خواهند گذاشت.

رضایی عنوان کرد: یگان نمونه گردان حافظ صلح لشگر 16 زرهی قزوین نیز روز 31 شهریور در رژه نیروهای مسلح تهران شرکت می‌کند.

وی تأکید کرد: رژه نیروهای مسلح استان قزوین، رژه 31 شهریور را همانند سال‌های گذشته از ساعت 9:00 صبح مقابل درب اصلی پادگان در میدان ارتش برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول