اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان البرز:

مردم حامی ولایت هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان البرز گفت: مردم ایران همواره حامی ولایت و پیرو خط رهبری بوده‌ و هستند.

مردم حامی ولایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، فرماندار شهرستان البرز عصر سه‌شنبه در دومین مجمع عالی بسیج اقشار که با حضور مسئولان شهری و اعضای مجمع برگزار شد، با اشاره به ولایت‌مدار بودن مردم ایران اظهار کرد: مردم ایران همواره ثابت کرده‌اند که حامی ولایت و پیرو خط رهبری بوده‌، هستند و خواهند بود.

وی اخلاص در نیات و تدبیر در امور را دو عامل پیروزی در انجام کارها دانست و تصریح کرد: با نیات خالص و خیر و استفاده از تفکرات اندیشمندانه در امور می‌توان به موفقیت‌های بزرگی دست یافت.

رئیس مجمع عالی بسیج اقشار شهرستان البرز، بسیج را متعلق به همه مردم دانست و عنوان کرد: بسیج دژ محکمی است که در جبهه‌های گوناگون تاریخ انقلاب اسلامی مقابل دشمنان اسلام و میهن اسلامی ایران ایستاده است.

حسن‌پور در خاتمه خاطرنشان کرد: امید است با دلسوزی و اخلاص مسئولان شهرستان و با استفاده از تدابیر و تفکرات اعضای مجمع عالی بسیج اقشار در راستای فرهنگ‌سازی و اشاعه معنای بسیج گام برداریم.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول