اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج):

تفسیر عملی انتظار اطاعت محض از ولایت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: تفسیر عملی انتظار اطاعت محض از ولایت فقیه است و اعمال تحریم‌ها از سوی دشمن نیز به علت ولایی و منتظر بودن مردم ایران است.

تفسیر عملی انتظار اطاعت محض از ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سالار آبنوش ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت سی و دومین گرامیداشت سالگرد هفته دفاع مقدس در محل لشکر 16 زرهی ارتش جمهوری اسلامی در قزوین برگزار شد با تقدیر از رسانه‌های دیداری و شنیداری مکتوب برای انعکاس ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: رسانه‌ها نماد و زبان یک ملت بوده و ترجمان اندیشه یک ملت را به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: در طول تاریخ تقابل بین حق و باطل همواره وجود داشته و هر دو نیز رسانه‌های خود را در اختیار داشته‌اند ولی خوشا به حال رسانه‌ای که در جبهه حق باشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) یادآور شد: رسانه‌ها دو رسالت بیان رشادت‌ها و حقایق و همچنین مبارزه با جبهه رسانه‌ای دشمن را بر عهده دارند که این دو بسیار مهم و تأثیرگذار است.

آبنوش ادامه داد: باید باانگیزه و اعتقاد وارد عرصه خبر و رسانه شد زیرا حرکت در این مسیر ارزشمند بوده و خبرنگار متعهد و انقلابی این عرصه را عرصه مقدس می‌داند.

وی ابراز کرد: جبهه باطل همه توان خود را برای واضح جلوه دادن حقایق به کار بسته است و در این عرصه نیز کار رسانه‌ها برای مقابله با این هجمه ارزشمند است و باید در مقابل اینگونه رسانه‌های استکباری بایستند.

فرمانده سپاه استان قزوین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را تبلور اراده مردم دانست و تأکید کرد: یکی از خصوصیت‌های جمهوری اسلامی ایران همین است که نیروهای مسلح این نظام تبلور اراده ملت هستند.

وی عنوان کرد: ارتش آمریکا که خود را قدرتمندترین ارتش دنیا می‌داند هیچ قدرتی ندارد زیرا نیروهایش با پول کار می‌کنند و هیچ تعهدی به ملت خود ندارند ولی بصیرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جلوتر از سلاحشان است و بدون اجازه ولایت و جز برای ملت گام بر نمی‌دارند.

آبنوش خاطرنشان کرد: شاید رنگ لباس نیروهای نظامی در جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر متفاوت باشد ولی مأموریت، هدف و آرمان‌های همه با یکدیگر یکی است که آ‌ن هدف نیز حفظ ولایت و نظام است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) یادآور شد: همانطور که کربلا جان اسلام است دفاع مقدس نیز جان انقلاب اسلامی بوده و بهترین الگو برای ایستادگی، صبر، شهامت، ایثار و مقاومت است که باید برای نسل‌های آینده نیز تبیین شود.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تحولات اخیر در دنیای اسلام تأکید کرد: در سی و دومین سالگرد دفاع مقدس شاهد تحولات عظیم در جهان هستیم و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این تحولات چرخش یک پیچ تند در عرصه تاریخ است.

آبنوش با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اضافه کرد: مردم ما در دوران دفاع مقدس با مظلومیت در راه این نظام ایستادگی کردند و اینکه یک مادر شهید پس از به خاک سپردن فرزند شهیدش دیگر فرزندان خود را راهی جبهه‌ها می‌کند یک داستان نیست بلکه عین واقعیت است و همین واقعیت‌ها باید از طریق رسانه‌ها برای نسل‌های آینده تبیین شود.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه توطئه‌های دشمنان به خودشان بازگشته است که از این جمله می‌توان به برگزاری موفق اجلاس سران و مقاومت در برابر توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمن اشاره کرد.

وی تأکید کرد: عزیز بودن مردم ایران به علت رشادت‌ها، فداکاری‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس است.

آبنوش تأکید کرد: تفسیر عملی انتظار اطاعت محض از ولایت است و اعمال تحریم‌ها از سوی دشمن نیز به علت منتظر و ولایی بودن مردم ایران است.

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: تحریم‌ها نشان از انتقام دشمنان از مردم ایران به خاطر ولایت‌پذیری و منتظر بودنشان دارد ولی غربی‌ها باید آرزوی دست کشیدن مردم ایران از این آرمان‌ها را به گور ببرند.

وی بیان کرد: امروز تحریم‌ها تبدیل به فرصت شده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این افتخار را دارد که در قالب بسیج مردم برای مقابله با هر تهدید و آسیبی در هر نقطه از کشور آمادگی کامل داشته باشد.

آبنوش اضافه کرد: گردان‌های رزمی بسیجی امام حسین (ع)، بیت‌المقدس، عاشورا و الزهرا در استان قزوین سازماندهی شده و در آمادگی کامل به سر می‌برند و این پیامی است به همه دشمنان که در جمهوری اسلامی ایران بسیجیان از همه اقشار آمادگی مقابله با هر نوع تهدیدی را دارند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) در خاتمه عنوان کرد: کاروان فرهنگی «با نوای کاروان» نیز متشکل از گروهی از هنرمندان ارزشی و متعهد پس از هفته دفاع مقدس به مدت یک هفته در پارک ملت قزوین به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ارزشی می‌پردازند.

وی برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در پارک ملت و رزمایش در محل پادگان تیپ 82 صاحب الامر (عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس ذکر کرد.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول