اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بنیاد شهید صورت گرفت

تجلیل از همسران جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مراسم تجلیل از همسران جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد به همت اداره کل بنیاد شهید این استان برگزار شد.

تجلیل از همسران جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی امیری بعد از ظهر امروز در جمع همسران جامعه ایثارگری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: زنان و همسران و مادران جامعه ایثارگری با تاسی از فاطمه زهرا (س) به هر لحاظ الگویی برای دیگران هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جایگاه رفیع زن در نظام اسلامی افزود: زنان در جامعه ایثارگری مادرانی مهربان و صبور برای فرزندان، همسری فداکار برای شوهران خود و اسوه‌های صبر و استقامت در اجتماع هستند.

وی ادامه داد: این زنان در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی نقشی غیر قابل انکار داشتند و امروز نیز در خانواده و اجتماع نقشی بارز دارند.

امیری حجاب را یکی از خصوصیات برجسته فاطمه زهرا (س) دانست و گفت: امروز نیز دختران و زنان مسلمان با الگوگیری از این گوهر ارزشمند نجابت و شرافت خود را در جامعه مصون نگه داشته‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از دامان زنان بزرگ مردان مؤمن و ایثارگر تربیت شدند که لازم است مقام زن به‌ویژه زنان ایثارگر بیش از همیشه ارج نهاده شود.

وی زن را برای ایفای نقش خطیر  تربیت فرزندان و تحکیم نظام خانواده ایثارگر خواند و بیان کرد: زنان با گذشت از وقت و جوانی خود فرزندانی صالح تربیت می‌کنند که هر کدام از آنها می‌توانند اصلاح‌کننده یک جامعه باشند.

امیری تصریح کرد: امروز موفقیت‌ها و افتخارات جامعه ایثارگری مرهون فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های مادران در هر خانواده‌ای است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با تعریف دو نقش برای زنان خاطرنشان کرد: زن در خانواده به‌عنوان مادر و در اجتماع به ‌عنوان مربی و معلم در رشد و تعالی انسان‌ها نقش اساسی دارد.

متولی جامعه ایثارگری در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود زنان همراه و همدم را برای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس افتخاری بزرگ خواند و تاکید کرد: هیچ مردی بدون پشتوانه معنوی و مادی زنان و مادران خود به جبهه نرفته که این موضوع ارزش و قداست مادران و همسران جامعه ایثارگری را نشان می‌دهد.

به گزارش فارس، جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا و روز زن در همه شهرهای استان با تجلیل از زنان جامعه ایثارگری برگزار شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول