اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم عنوان کرد

برنامه‌ریزی برای ایجاد 750 فرصت شغلی ویژه جامعه ایثارگری

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از برنامه‌ریزی برای ایجاد 750 فرصت شغلی از سوی این اداره کل خبر داد.

برنامه‌ریزی برای ایجاد 750 فرصت شغلی ویژه جامعه ایثارگری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌ جلوه‌های خدمت ماندگار، محمدکاظم پورامینی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه اشتغال اظهار کرد: با همت دولت در زمینه توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری و ایجاد فرصت‌های شغلی امسال در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی سهم بنیاد شهید استان قم از اشتغال 250 نفر پیش‌بینی شده ولی ما برنامه‌ریزی‌های خود را برای ایجاد 750 فرصت شغلی انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: بنیاد شهید همواره در مسیر سند پنج ساله اشتغال ایثارگران حرکت می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزایش مهارت شغلی، توانمندسازی، حمایت‌های زیرساختی، کارآفرینی، پیش‌بینی پرداخت تسهیلات به 600 نفر و جذب 150 ایثارگر را از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری ذکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: سهم اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال گذشته 233 نفر بود در حالی که عملکرد ما بیش از 3 برابر تعهدات بود.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول