اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

صنایع اشباع شده را پیگیری نکنیم/ به دنبال صنایع نوین باشیم

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صنایع اشباع شده علاوه بر هدرروی سرمایه، زمان و فرصت هم از دست خواهد رفت لذا باید هوشمندانه و با آینده‌نگری در سرمایه‌گذاری حرکت کرد.

صنایع اشباع شده را پیگیری نکنیم/ به دنبال صنایع نوین باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس، سید حسین صابری عصر امروز در دیدار مدیرعامل مجتمع بویرصنعت و مجتمع فولاد یاسوج اظهار کرد: به دلیل محدودیت و کمبود منابع بانکی و منابع مالی بخش خصوصی باید تلاش کنیم از ظرفیت‌ها و فرصت‌های این استان در بخش‌های صنعت و معدن، گردشگری و نفت و گاز استفاده و مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی را جذب کنیم.

وی ابراز داشت: حضور سرمایه‌گذار خارجی علاوه بر رفع مشکلات مالی و سیاست‌های خارجی، شکست و بی‌اثر بودن سیاست‌های دشمنان و تهدید و تحریم از سوی آنها را هم به دنبال دارد و اینکه ایران اسلامی دارای موقعیت، منابع بی‌نظیر و از جمله کشورهای امن و آرام دنیا است.

صابری با بیان اینکه در سرمایه‌گذاری بخشی‌نگری وجود ندارد، یادآور شد: این استان در حوزه نفت و گاز توجه به پتروشیمی و در بخش معادن زیرزمینی فسفات، در حوزه کشاورزی فرآوری محصولات کشاورزی از استعداد و ظرفیت‌ها بالایی برخوردار است و باید روی این موضوعات تمرکز بیشتری کرد.

به گفته وی، کهگیلویه و بویراحمد در کنار استان‌های گرمسیری و نزدیکی به دریا و کشورهای حوزه خلیج فارس، جنگل و سرسبزی و گردشگرپذیری روزافزون آن، سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری، احداث هتل، مهمانسرا و کمپینگ‌ها سودآوری بالایی دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به لزوم رویگردانی از صنایعی که امروز در کشور به حد اشباع رسیده است تاکید کرد و گفت: علاوه بر هدر روی سرمایه، زمان و فرصت هم از دست خواهد رفت لذا باید هوشمندانه و با آینده‌نگری در سرمایه‌گذاری حرکت کرد.

در این نشست استاندار آمادگی خود را برای هر گونه حمایت و پشتیبانی قانونی و اختیاراتی که دولت محول کرده برای رفع مشکلات پیش روی همه طرح‌های اشتغالزا و تولیدی به خصوص مجتمع فولاد باقری اعلام کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول