اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان:

21 واحد صنفی دشتستان پلمپ شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: 21 واحد صنفی دشتستان پلمپ شدند.

21 واحد صنفی دشتستان پلمپ شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان ابوالقاسم محمدزاده ظهر امروز در جمع مسئولان در دشتستان اظهار داشت: نظم و سامان فضاهای تجاری مرکز شهرستان به ویژه بازار روز برازجان از اقدامات مهمی است که در سال جاری شاهد توجه به آن بوده‌ایم و اقدامات گسترده‌ای در این راستا صورت پذیرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: ساماندهی بازار روز برازجان که از ابتدای خرداد ماه سال جاری شروع شده و تا دسترسی کامل به اهداف طرح ادامه خواهد داشت از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که به‌منظور تحقق این هدف اجرا می‌شود.

محمدزاده بیان داشت: با توجه به مصوبه کمیسیون نظارت شهرستان دشتستان، ساماندهی بازار روز برازجان با حمایت فرمانداری دشتستان، مساعدت اعضای شورای تامین و مشارکت شهرداری برازجان ، نیروی انتظامی و مجامع و اتحادیه‌های صنفی شهرستان در حال اجراست.

وی اضافه کرد: فعالیت رسانه‌ها و مطبوعات شهرستان و اطلاع‌رسانی صورت گرفته در این زمینه روند اجرای این طرح را تسهیل کرده و از تمامی مدیران اجرایی و مسئولانی که در اجرای این طرح همکاری داشته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

این مسئول اذعان داشت: سامان‌دهی بازار روز برازجان به منظور رفاه حال شهروندان بعد از سال‌ها با همت شبانه‌روزی نیروی انتظامی، شهرداری و بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت و مجمع امور صنفی شهرستان دشتستان در حال تحقق است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان تصریح کرد: با واحد‌های صنفی که طبق مواد 27 و 28 قانون نظام صنفی حریم صنفی را رعایت نکنند برخورد قاطع می‌شود و به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهیم با اشغال فضای عمومی حق مردم را ضایع کند.

محمدزاده متذکر شد: در قالب اجرای این طرح تاکنون 21 واحد صنفی که از انجام قانون سرپیچی کرده‌اند بعد از چند بار تذکر و اخطار، پلمپ شده‌اند.

وی گفت: تا دسترسی به شرایط مطلوب و جمع‌آوری تمام دست‌فروشان بازار و گذرهای فرعی و استقرار تمام واحدهای صنفی در حریم خود، گشت‌های مشترک این اداره با حضور اکیپ‌های شهرداری و اداره اماکن نیروی انتظامی ادامه خواهد داشت.

محمدزاده افزود: به‌دنبال این اقدام، دست‌فروشان شهر برازجان به بازارچه خضر که با حمایت شهرداری‌، شورای اسلامی شهر برازجان و سرمایه‌گذار بخش خصوصی ایجاد شده، انتقال داده شده‌اند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول