اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداری بندرعباس با نتیجه دو بر صفر مغلوب حریف یاسوجی شد

خبرگزاری فارس: تیم شهرداری بندرعباس در نخستین دیدار خود از سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور با دو اشتباه مسلم خط دفاعی خود با نتیجه دو بر صفر مغلوب حریف یاسوجی شد.

شهرداری بندرعباس با نتیجه دو بر صفر مغلوب حریف یاسوجی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم شهرداری این شهر که تا چند روز قبل از آغاز لیگ حضور و یا عدم حضورش در لیگ با مباحث و اما و اگرهای زیادی همراه بود، در بازی که مقابل تیم شهرداری یاسوج به نمایش گذاشت با نتیجه دو بر صفر مغلوب این تیم شد تا در گام نخست با وجود شایستگی کسب دست‌کم یک امتیاز این بازی را بدون امتیاز پشت سر بگذارد.

نیمه نخست این بازی آرام دنبال شد و دو تیم بعضاً حملاتی را بر روی دروازه‌های یکدیگر داشتند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به فرصتی اشاره کرد که در دقیقه 45 توسط یاران شهرداری بندرعباس به روی دروازه حریف ایجاد شد، که از روی ضربه برگشتی کرنر با ضربه سر حمید رضا فرزانه بازیکن شماره سه شهرداری بندرعباس به بیرون رفت.

هر چند که نیمه نخست با کمترین حاشیه و آرام دنبال شد، اما نیمه دوم هجومی آغاز شد.

از نکات جالب توجه در نیمه دوم می‌توان به تغییر رنگ لباس تیم یاسوجی از سفید به آبی اشاره کرد.

در دقیقه 50 این نیمه از روی پاس خوب خط دفاع، شهرداری بندرعباس صاحب یک فرصت خوب شد که این فرصت نیز به گل تبدیل نشد.

در دقایق بعدی این دیدار دو تیم بازی نسبتاً متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند، هر چند که در این دقایق حضور بازیکنان شهرداری بندرعباس در زمین حریف یاسوجی پررنگ‌تر بود، اما در دقیقه 69 اشتباه مسلم دروازه‌بان تیم شهرداری بندرعباس کار دست این تیم داد تا ضربه از راه دور میلاد جعفری بازیکن شماره 11 شهرداری یاسوج بر خلاف جهت بازی وارد دروازه شهرداری نارنجی‌پوش شود.

در این بازی که بیش از 500 تماشاگر تیم شهرداری بندرعباس را تشویق می‌کردند، هر دو تیم به دلیل گرما و شرجی بالا تا دقیقه 70 پنج تعویض انجام دادند.

همچنین شهرداری که در این دقایق برای جبران گل خورده به آب و آتش می‌زد، بعضاً در دام ضد حملات یاسوجی‌ها گیر می‌افتاد، تا اینکه علی عساکره دروازه‌بان شهرداری بندرعباس که به نوعی اشتباهش در کنترل توپی که منجر به گل یاسوجی‌ها شد، توانست در دقیقه 80 یک موقعیت تک به تک را از حریف بگیرد.

در دقیقه 83 درست زمانی که دفاع شهرداری بندرعباس به عساکره پاس رو به عقب داد و وی مجدداً توپ را به دفاع برگرداند، میلاد جعفری با تیزهوشی یک بار دیگر یکه و تنها با قاپیدن توپ دفاع عساکره را مغلوب و خود و تیمش را دو گله کرد تا بازیکنان سرخاب کاملاً ناامید شوند.

اعتراض به داوری از طرف بندرعباسی‌ها، پس از وقوع یک حرکت خطرناک توسط خط دفاع یاسوج و دستور به ادامه بازی توسط داور، به داور بالا گرفت به نحوی که چند بار با دخالت داور چهارم، داور وسط به طرف نیمکت شهرداری بندرعباس آمد تا اینکه هادی مباشری سرپرست این تیم هرمزگانی از نیمکت اخراج شد.

عباس سرخاب نیز در این دقایق به طور شدید به داوری معترض بود.

از نکات جالب توجه در این بازی می‌توان به عدم روشن کردن نورافکن‌های ورزشگاه 20 هزار نفری با وجود اینکه از دقیقه 75 به بعد با پایین رفتن خورشید نور کم شده بود، اشاره کرد.

نیمه دوم این بازی هفت دقیقه زمان اضافی داشت.

----------------------

گزارش از امیر توانگر

----------------------

انتهای پیام/ز10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول