اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی کیان سیلک کاشان:

شکست کیان سیلک برای کاشانی‌ها درس عبرت شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال کیان سیلک کاشان گفت: شکست امروز برای کاشانی‌ها درس عبرت شد که همیشه نمی‌توان بدون برنامه به پیروزی رسید.

شکست کیان سیلک برای کاشانی‌ها درس عبرت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، اسماعیل کلاته دوشنبه‌شب بعد از شکست 5 بر 2 تیم فوتسال امیدهای کیان سیلک کاشان از تیم اسلامشهر در اولین روز مرحله نهایی مسابقات فوتسال امیدهای کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم کیان سیلک که تا یک ساعت به آغاز مسابقه از سرنوشت بازیکنان خودش اطلاع ندارد که کدامیک می‌توانند برای تیم بازی کنند و کدام نمی‌توانند، نتیجه‌ای بهتر از شکست حاصل نمی‌شود.

وی افزود: اجازه بازی به دو بازیکن کلیدی و سرنوشت‌ساز تیم کیان سیلک کاشان وحید نجفیان و قاسم ملکی توسط مرتضی رهبری رئیس هیئت فوتبال کاشان داده نمی‌شود اما سربلوکی رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال کاشان بازی این دو بازیکن برای کیان سیلک کاشان را بلامانع می‌داند.

سرمربی تیم کیان سیلک کاشان خاطرنشان کرد: محرومیت این دو بازیکن و مصدومیت حمامیان و چند بازیکن تیم از جمله دو دروازه‌بان تیم کیان سیلک و جایگزین شدن چهار بازیکن جدید در آخرین لحظات موجب می‌شود تا نماینده کاشان در اولین بازی خود و در خانه خود تن به چنین شکستی بدهد.

کلاته، جایگزینی چهار بازیکن جدید به جای بازیکنان اصلی و عدم هماهنگی بازیکنان را یکی از مشکلات تیم کیان سیلک کاشان در این مرحله حساس از بازی‌ها دانست و ابراز داشت: بازیکنانی که امروز برای کیان سیلک کاشان به میدان رفتند حتی یک بار در کنار یکدیگر تمرین نداشته‌اند اما با وجود شکست از حریف از بازی آنان رضایت دارم.

سرمربی تیم کیان سیلک کاشان تأکید کرد: من به بازیکنان تیم خود امید دارم چون ما مرد روزهای سخت هستیم و مطئمن باشید در دو بازی بعدی این شکست را جبران می‌کنیم اما تیم بیرون از میدان کیان سیلک ضعف دارد که باید برطرف شود.

سرپرست تیم کیان سیلک کاشان نیز با اشاره به مسئله صدور کارت فوتبال توسط هیئت فوتبال شهرستان کاشان برای قاسم ملکی آن را اقدامی غیرقانونی دانست و گفت: قاسم ملکی بازیکن کیان سیلک کاشان محسوب می‌شود که با این تیم قرارداد سه ساله دارد.

ایمان سرانجام افزود: قرداد این بازیکن در فدراسیون، هیئت فوتبال استان و شهرستان ثبت شده است.

سرپرست تیم کیان سیلک کاشان یادآور شد: تخلف هیئت فوتبال شهرستان کاشان را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌ایم تا رسیدگی شود.

تیم فوتسال کیان سیلک کاشان امروز در اولین بازی خود در مرحله نهایی رقابت‌های فوتسال امیدهای کشور در برابر تیم امیدهای اسلامشهر تن به شکست 5 بر 2 داد.

مرحله نهایی مسابقات فوتسال امیدهای کشور با حضور هشت تیم شهرداری ساوه، تبریز، اهواز و سردشت، کیان سیلک کاشان، مشهدالرضا، اسلامشهر و کوهدشت لرستان در دو گروه چهار تیمی از امروز به مدت پنج روز به میزبانی شهرستان کاشان آغاز شده است و در پایان دو تیم برتر این رقابت‌ها به مسابقات لیگ دسته اول امیدهای کشور صعود می‌کنند. 

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول